Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert 2025

Ik snap de vergelijking tussen urban legend en saga niet. 144 shots tov 100 schoten. Ik zou hem eerder beoordelen op prijs/kwaliteit
Dat zag ik ergens anders in een product-topic ook al voorbij komen. Ik verbaasde mij er toen ook over.

Van de Urban Legend is er wel een 1-op-1 omlabeling maar dat heeft niets met de Saga of Exclusive te maken.

Dat zag ik ergens anders in een product-topic ook al voorbij komen. Ik verbaasde mij er toen ook over.

Van de Urban Legend is er wel een 1-op-1 omlabeling maar dat heeft niets met de Saga of Exclusive te maken.

Het zijn dezelfde effecten, maar minder schoten. Anyway. Ik zou de goedkoopste per schot halen dan :P

Gaat meer om de effecten van de 2 compounds

Uhm ja. Het was een kwinkslag naar een ander topic hier. De Urban zit eigenlijk in de Saga of Funky als je het wel bekijkt. En zo kunnen we nog wel een paar compounds erbij halen. Maar goed, mij lijkt dan de aankoop wel duidelijk.

Back
Bovenaan