Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert 2025

Producten stonden voldoende uit elkaar om in te schatten wat eentje deed. Het publiek stond 70-80 meter breed ongeveer dus per 2 schieten was gewoon een goede keuze. Sommige artikelen werden zelfs eerst per 1 geschoten en daarna per 2, zodat iedereen een goed beeld had.

Je reactie is een beetje ongenuanceerd.
Kan , maar je kan toch niet ontkennen dat het aanzienlijk meer indruk maakt als er producten in meervoud worden geschoten toch ? Is het een leuke indrukwekkende demo?ja vast maar is het een realistische indicatie van wat jij straks afsteekt als in 1 cake/box tegelijk?? Ik ben iig niet verrast of onder de indruk en dat vindt ik jammer want heb ieder jaar genoeg mooie en goede compounds van Broekhoff/crown/Magnum gekocht en met veel plezier geschoten 🙂

Producten stonden voldoende uit elkaar om in te schatten wat eentje deed. Het publiek stond 70-80 meter breed ongeveer dus per 2 schieten was gewoon een goede keuze. Sommige artikelen werden zelfs eerst per 1 geschoten en daarna per 2, zodat iedereen een goed beeld had.

Je reactie is een beetje ongenuanceerd.
Ps en dacht dat ik de gehele demo heb kunnen volgen op prism live dus daar baseer ik me op ,heb geen artikelen gezien die eerst pst werden geschoten én daarna in meervoud volgens mij 🫠

Kan , maar je kan toch niet ontkennen dat het aanzienlijk meer indruk maakt als er producten in meervoud worden geschoten toch ? Is het een leuke indrukwekkende demo?ja vast maar is het een realistische indicatie van wat jij straks afsteekt als in 1 cake/box tegelijk?? Ik ben iig niet verrast of onder de indruk en dat vindt ik jammer want heb ieder jaar genoeg mooie en goede compounds van Broekhoff/crown/Magnum gekocht en met veel plezier geschoten 🙂
Een demo is sowieso vertekend, omdat je in je straat ook niet op 60 meter staat.

Je reactie met een kotspoppetje op Magnum/Broekhoff is gewoon ongenuanceerd, dus spoel je mond met zeep, bestel een Insane Crown Bomber zelfs met 20% (bah Magnum/Broekhoff, nare mensen zijn jullie) en zeg sorry.

Ben ik het niet zo mee eens. Het vuurwerk stond ruim genoeg uit elkaar om je te kunnen focussen op 1 product. Ik heb er geen last van gehad dat producten dubbel gingen. Bovendien is het tussen 00:00 en 01:00 vaak ook chaos buiten op straat dus het was juist extra realistisch om overweldigende omstandigheden na te bootsen!

Een demo is sowieso vertekend, omdat je in je straat ook niet op 60 meter staat.

Je reactie met een kotspoppetje op Magnum/Broekhoff is gewoon ongenuanceerd, dus spoel je mond met zeep, bestel een Insane Crown Bomber zelfs met 20% (bah Magnum/Broekhoff, nare mensen zijn jullie) en zeg sorry.
Nouw nouw je hebt nog wel een hoge dunk van jezelf om dit soort uitspraken te doen

Fijn dat mensen het in het echt wel goed konden zien, als ik de demo beelden terug kijk ben ik het wel eens met Harry want het is gewoon storend. Rubro werd vroeger al in de zeik genomen omdat ze het nog een tandje erger maakten met 3 schietposten. Soms is er geen pijl te trekken op de mening van een VWC'er. En ik laat de zeep aan me voorbij gaan als Willy dat goed vindt.

@Airforce Welke stream heb je gekeken dan?
Irl was het perfect zo. En ja, hoe meer cakes tegelijk hoe meer chaos.
Maar op deze demo stonden de 2 posities ver uit elkaar waardoor je prima doorhad hoe 1 box presteerde.

Ben ik het niet zo mee eens. Het vuurwerk stond ruim genoeg uit elkaar om je te kunnen focussen op 1 product. Ik heb er geen last van gehad dat producten dubbel gingen. Bovendien is het tussen 00:00 en 01:00 vaak ook chaos buiten op straat dus het was juist extra realistisch om overweldigende omstandigheden na te bootsen!
Precies, ik kies ook altijd mijn nieuwe fiets uit in hartje Amsterdam. Dan kan ik inschatten hoe 'ie er uit ziet over een tijdsinterval van 1 seconde in de golvende meute van fietsers. Extra realistisch die prikkelende omstandigheden. ;)

Met brok in de keel en vocht in de ogen deze eindshow aanschouwd. Terugdenkend aan alle voorgaande edities en ook de mooie tijd met de demo's van Broekhoff in Walibi in het achterhoofd dat dit wel eens de allerlaatste kon zijn 😢

Verdere filmpjes vind je in de desbetreffende topics.

Broekhoff/Magnum bedankt voor weer een goed geregelde avond 👍

Welterusten 😜

Laatst bewerkt:
Je raakt kant nog wal... ja ze schieten veel producten in twee fout maar wel met gepaste afstand. Het gaat niet door elkaar heen. Dus je krijgt een heel goed beeld van het product losstaand. Als dat een reden is om niks van magnum/broekhoff te bestellen en hun uit te kotsen dan kunnen we jou niet meer serieus nemen.

Het was een leuke demo en het was goed geregeld.Bedankt dat wij freaks erbij mochten zijn.Heb super genoten van de finale.

Bijlagen

• 20250920_010507.jpg
    20250920_010507.jpg
    982,5 KB · Weergaven: 16
Back
Bovenaan