Freak aktie's in limburg 2014

Weet de persoon in kwestie in ieder geval welke winkels hij in de gaten kan houden... Ik vond de vraagstelling nogal summier...

Dat is ook weer zo...echter de winkels zelf zullen ook wel met deze acties komen normaal gesproken....maar weer vrij om ze te plaatsen natuurlijk :D

Zover ik weet nog niks bekend hier in Limburg.
Zelf verwacht ik vuurwerkacties van zowel stienen in sittard, als van sieben in heerlen,
maar van deze 2 verwacht ik ze pas rond november.

Stienen heeft geen freakacties meer sinds een aantal leden van hier en van FPM ermee zijn gestopt. Misschien komend jaar wel weer.

Ik weet wel dat TP-Vuurwerkshop met een freakactie komt. Deze komt medio 1 oktober online!

Laatst bewerkt:
Als alles goed gaat komt er dit jaar weer een freakactie bij STIENENFIREWORKS in sittard.
En zoals altijd weer spetterende acties.

Freak Actie TP VUURWERKSHOP is in de maak. 1 oktober gaan we online. Een mooie KORTING voor de echte vuurwerk liefhebber. — bij TP-VUURWERKSHOP KELPEN-OLER.
2f4a8eb20eca1b94f2c54938ee9e2e50.jpg

https://www.facebook.com/vuurpijlen[/QUOTE]

Vuurwerkheerlen kwam vorig jaar ook pas half november online.
Op de site zijn inmiddels wel alle producten eraf gehaald, wat betekent dat hij geupdated wordt.

Bij stienen staat ook nog niets erop.

Vuurwerkheerlen kwam vorig jaar ook pas half november online.
Op de site zijn inmiddels wel alle producten eraf gehaald, wat betekent dat hij geupdated wordt.

Bij stienen staat ook nog niets erop.

Vorig jaar kwam vuurwerk Heerlen op 1 december met een freakactie, een beetje laat in mijn ogen.
De freak is dan meestal al door zijn budget heen, dit gaf ik ook aan hun met de tip uiterlijk 1 november open te gaan."Gaan we doen was toen het antwoord" :bonk:

Zijn ze zelf schuld. Stienen klaagt dat er weinig mensen meededen in het verleden met hun freakactie(s) maar dat komt dan ook dat ze veel te laat hiermee beginnen en ook de site veel te laat online is. Heerlen, zelfde liedje. Ze zijn dus gewoon meer gericht voor de doorsnee consument en ja, daar is niets mis mee natuurlijk. Moeten ze allemaal zelf weten. Ik ben gewoon door mijn budget heen, heb alleen een Showbox 1 besteld van Vuurwerkmania dat ik dan straks bij Stienen kan ophalen, de rest niets.

Denk dat we verder niet meer hoeven te rekenen op freakacties in Limburg, erg jammer :sad:

Webwinkel Heerlen wordt wel al gevuld, maar nog niet running. Bij Stienen staat helaas al dik 2 maanden de tekst dat er gewerkt wordt aan de collectie, binnenkort meer.

Rens janssen in Heerlen heeft vuurwerkmania geisha spul enzo , in de bestelling KAN je een kortings/couponcode invoeren . Iemand een idee of dat een bepaalde vrije code is ? kan er niets over vinden op hun site

Ben zelf weer werkzaam bij Buitenhuis Beringe tijdens de verkoop. Mocht er iemand uit de buurt zijn? Kom langs, en er is altijd wel wat te regelen. :bye:

Back
Bovenaan