Freak Actie 2024 - Vuurwerk Huizen

Top, was er al 1 aan het zoeken. Heb een afhaaltijd die aansluit aan mijn huidige freaktijd, nog de moeite om samen te voegen of ligt het dan al in de bunker? Scheelt jullie ook weer werk ;)
Ik voeg hem van de week ff toe aan het andere afhaalblok, mail je dan een nieuwe bon

Sinds dit jaar ben ik werkzaam bij Vuurwerk Huizen met de drie verkoopdagen :) Ik zal paraat staan in de showroom om iedereen te helpen de mooiste producten uit te kiezen! Ik heb er erg veel zin in en hoop een groot aantal van de leden te mogen treffen. Spreek me gerust aan voor een praatje!

De showroom wordt vanaf vandaag ook flink ingericht. Wil je de dummy's in levende lijve bekijken, kom dan deze week alvast langs.

1734951752309.png

Sinds dit jaar ben ik werkzaam bij Vuurwerk Huizen met de drie verkoopdagen :) Ik zal paraat staan in de showroom om iedereen te helpen de mooiste producten uit te kiezen! Ik heb er erg veel zin in en hoop een groot aantal van de leden te mogen treffen. Spreek me gerust aan voor een praatje!

De showroom wordt vanaf vandaag ook flink ingericht. Wil je de dummy's in levende lijve bekijken, kom dan deze week alvast langs.

Bekijk bijlage 1805639
Ben je te herkennen aan een trui met dark soul erop? Ik heb geen idee hoe je eruit ziet

Back
Bovenaan