Freak Actie 2024 - Vuurwerk Huizen

De afgelopen week is er weer driftig besteld bij ons, we hebben nog enkele plekjes beschikbaar in de freak afhaaltijden.
Zodra deze plekken vol zijn zullen we de freakactie sluiten en onze site om gaan zetten naar de voorverkoop voor de december klant.

Mocht je na het sluiten van de freak actie nog iets willen bestellen en afhalen in je bestaande afhaalblok, graag eerst even ons mailen om te kijken of het mogelijk is.

Wij zullen ook meedoen met de openingsactie van magnum, let op! De afhaaltijden van de Magnum site zijn niet te combineren met de freaktijden!

Zondag zijn de laatste plekken vol gegaan, hierdoor zit ik aan de max van mijn ruimte in de afhaalblokken.
Hiermee komt er een einde aan de freakactie van dit jaar.

uiteraard houden we jullie op de hoogte via dit topic en houdt onze socials in de gaten voor nieuws of mogelijk nog leuke actie's.
Service was weer zoals gewend, super. Thx Patrick en tot einde van het jaar!

Op dit moment zit er een probleempje op onze Magnum site waarbij hij aangeeft dat alles uitverkocht is.
We zijn hier achter de schermen naar aan het kijken om dit zsm op te lossen

• Like
Waarderingen: Scav
Ha Patrick, wanneer verwacht je de fix doorgevoerd te kunnen hebben? De actie eindigt over 2 dagen, maar dat weet je natuurlijk

Ik merk dat onze weekend deals, welke we elk weekend een nieuwe van hebben ook onder de liefhebbers aanslaan.
Let op! Niet zomaar bestellen en zeggen toevoegen aan andere orders, het kan namelijk voorkomen dat dit product niet beschikbaar is in het afhaalblok wat je al hebt staan!

Back
Bovenaan