Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga zo hard als ik kan, moet nog een swikkie artikelen er op zetten en dan nog eea achter de schermen fixen.Cairo zie ik inmiddels op de site staan. En wel meer top producten. Hopelijk is er snel te bestellen.
Komen nog aardig wat spulletjes bij ookEven rond zitten neuzen en besloten sowieso even langs te komen voor wat spulletjes dit jaar![]()
Ik zag hem maar heb vuurwerkhuizen acc alleen op de zaak. Dus reageer er morgen even opKom maar door. Heb je een PM gestuurd ook
Lijkt er wel op, als je even naar hun site gaat, kan je even rondkijken alvast, er staan er wel wat tussen.Ik hoop dat de crossette cakes weer komen die zijn echt top.
Op dit moment staat er nog niks in de planning, maar als ik iets leuks voorbij zie komen handel ik daar wel naarMooie producten! Maar de prijzen van die compounds doen mij de broek niet bollen... Komt er toevallig nog iets van een losse actie?
Bij bestelling van 1500,- of meer krijg je een knuffel van Patrick. Is een verborgen actie.Mooie producten! Maar de prijzen van die compounds doen mij de broek niet bollen... Komt er toevallig nog iets van een losse actie?