Freak actie 2023 Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook weer twee bestellingen bij jullie opgehaald. Twee keer stond alles klaar en was ik na 5 minuten alweer buiten. Ook twee keer koffie aangeboden gekregen zelfs (ben alleen geen koffieleut :D). Blijft mijn freak winkel to go. Mooi dichtbij ook ;)

Vanochtend ook weer wezen buurten voor de bestelling, was een stuk rustiger dan vorig jaar toen ik wat later op de dag was. Bestelling stond snel compleet klaar, al miste ik eerst nog wel de Triple X(moeilijk te missen haha), maar dat had een medewerker ook al snel door. Topservice weer (alles fijn ontkooid ook!), dank weer Patrick & Crew!

Yes, top geregeld weer. Bakkie koffie gedronken met senior en de bestelling was zo klaar . Nog even wat losse dingetjes meegenomen voor de vooravond en helemaal klaar voor nu. Dank Patrick! ��

Was weer soepeltjes geregeld allemaal, lekker bakje koffie erbij en nog even met Patrick, Bas en senior gesproken. Tot volgend jaar!

Alles weer top geregeld.
Moest even 3x kijken wat er met mijn Magnum PI was maar de doosjes werden los geleverd. Was nog vroeg haha

Succes nog vandaag en morgen heren!

Vanmorgen voor 't eerst hier geweest. Het is wat puzzelen qua parkeren, al heeft dat ook zo z'n charme (met goed weer...). Gezellig ingericht zo met de tent, wellicht niet helemaal slecht weer proof hebben we gemerkt maar wel knus.

Even met Patrick gesproken en de andere bekende jongens van het forum die er werkzaam zijn. Bestelling stond binnen no time op de toonbank en klopte uiteraard volledig. Alles netjes ontkooid ook waarvoor ontzettend veel dank.

Broodje bal gescoord, wat nagepraat en tevreden huiswaarts gekeerd. Wat mij betreft echt een topwinkel. Bedankt en succes met de laatste loodjes!

Allemaal top geregeld ja, zeer gastvrij ontvangen ook waarvoor grote dank Patrick en collega's!
Leuk om even vanuit perspectief van een winkelier te zien en te horen hoe alles loopt, ik vind het maar knap werk op zo een locatie hoor. Ook de innerlijke mens wordt goed verzorgd, klasse!
Succes en mogelijk tot volgend jaar!

Yes, top geregeld weer. Bakkie koffie gedronken met senior en de bestelling was zo klaar . Nog even wat losse dingetjes meegenomen voor de vooravond en helemaal klaar voor nu. Dank Patrick! ��
Was weer soepeltjes geregeld allemaal, lekker bakje koffie erbij en nog even met Patrick, Bas en senior gesproken. Tot volgend jaar!

Senior drinkt volgens mij twee kannen leeg op zo'n dag. Altijd in voor een praatje, superleuk!

Gister hier een kleine bestelling opgehaald, alles klopte en was aanwezig. Vind het echt een leuke en sfeervolle winkel, leuk ingericht ook. Tijdje met Patrick staan praten en ook wat anderen kort gesproken daar, altijd leuk. Alles ontdooit is ook zeker een pluspunt. Zeker een aanrader en wellicht tot volgend jaar.

Mag ik vragen wat jullie 500gram mysterie cake van Wolff was van €34,95?

Heb zo lang getwijfeld, uiteindelijk niet gedaan, maar later wel nog pyro league besteld. Keuzes, keuzes…

Ja hier ben ik ook we benieuwd naar. Hij staat hier te wachten om morgen of overmorgen de lucht in te gaan :)

Fijne winkel, goed geregeld allemaal. Vriendelijke medewerkers ook! Dit jaar was de 2e keer dat ik bij Vuurwerk Huizen langskwam. Vorig jaar ook een goeie ervaring. Uurtje rijden meer dan waard :)

Patrick allereerst de beste wensen! Kunnen wij binnenkort weer een freaksshop verwachten?

Op dit moment acht ik de kans klein, iig niet met rest voorraad want ik ben zo goed als leeg verkocht.
Ik weet natuurlijk niet wat er op mijn pad komt aan evt rest voorraden die ik nog kan verkrijgen, maar voor wat ik heb liggen schiet het iig niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan