Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hi Patrick, ik zie toevoegingen van Platinum Fireworks op de site. Zijn dit omlabelingen van Lesli en wanneer komen daar filmpjes van beschikbaar?
Daarnaast wel benieuwd naar tot wanneer de freaksite open staat![]()
Mooi foto's Patrick. MASar doe dat nou niet, kriebelt enorm om nog een bestelling te doen.
Gewoon doen hahaha, zit mooi spul tussen de nieuwe items de ik al heb uitgepakt![]()
![]()
Hoe kan een afgekeurd product nog wel als omlabeling verkocht worden.. �� maargoed mooi zuur voor de koper en importeur
Vraag ik me inderdaad ook af. Zal wel een keuring van vorig jaar betreffen dan? Ik heb zelf de willow mayhem besteld. Ben benieuwd
Helaas hebben wij vanuit Broekhoff bericht gehad over diverse afgekeurde producten, onderstaand is van toepassing op ons assortiment met de daarop volgende oplossing vanuit ons:
- WCKD Warlord, hiervoor leveren we de 5212 Magic Sunset ( exact zelfde cake )
- Sylvester Mainframe, hiervoor leveren we de 1188 Beyond Redemption ( exact zelfde box )
- Santiago Masters, hiervoor leveren wij Turbo Display box uit.
- Temptation Willow, hiervoor leveren wij de BIg Box of Big Booster uit ( exact zelfde box )
- Willow Mayhem, hiervoor leveren wij de 0636 Insane Crown Bomber uit.
- Platinum Senastion, hiervoor leveren wij de 5459 Willow Mayhem uit.
Helaas kunnen wij door de grote drukte die er nu al is in vuurwerkland niet iedereen persoonlijk mailen, mocht je een van deze artikelen in bestelling hebben staan bij ons. En je wilt hier een andere oplossing voor graag mij dan even mailen naar [email protected]
Dag Patrick,
de onderste 2 in je rijtje trekken mijn aandacht.
Willow Mayhem > Insane Crown Bomber
Platinum Senastion > Willow Mayhem
Klopt het dan het volgende Platinum Senastion > Willow Mayhem > Insane Crown Bomber?
Dus mensen krijgen ipv Platinum Senastion, Willow Mayhem... die vervolgens weer vervangen wordt door Insane Crown Bomber.
Groet,
Ramon
Yes voor nu klopt dit, dit zijn de vervangende artikelen die Beoekhoff levert voor de afgekeurde artikelen.
Ik ben druk aan het puzzelen hoe alles vorm te kunnen geven, maar gezien de grote hoeveelheid artikelen/aantallen is dat wel een klusje