Freak actie 2023 Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Patrick, ik zie toevoegingen van Platinum Fireworks op de site. Zijn dit omlabelingen van Lesli en wanneer komen daar filmpjes van beschikbaar?

Daarnaast wel benieuwd naar tot wanneer de freaksite open staat :)

Hi Patrick, ik zie toevoegingen van Platinum Fireworks op de site. Zijn dit omlabelingen van Lesli en wanneer komen daar filmpjes van beschikbaar?

Daarnaast wel benieuwd naar tot wanneer de freaksite open staat :)

Het zijn geen omlabelingen, is een nieuwe lijn van Lesli.
Films zijn op yt al te vinden ;)

Ik heb nog enkele afhaalplekken vrij, zodra deze vol zijn sluit mijn freakactie en gaan we over naar de december verkoop

Het gaat hard met de laatste plekken die ik nog vrij heb, we zitten bijna vol!
Zodra we vol zitten eindigt de freakactie en gaan we de site klaar maken voor de december verkoop

Alle plekken zijn opgevuld, de freakactie komt daarmee voor dit jaar tot zijn eind.
We gaan ons nu voorbereiden op de normale verkoop en zorgen dat we alles netjes in orde hebben voor jullie tijdens de afhaalblokken.

Mochten er tussentijds nog vragen zijn dan hoor ik ze graag ;)

We zijn achter de schermen druk aan de gang om alles in gereedheid te brengen voor de verkoopdagen.
Morgen en vrijdag verwachten wij de eerste leverinegn van Broekhoff en Wollf, volgende week volgt Lesli en Pangu en Evo :)

Ik zal proberen hier wel eea aan foto's te posten, mocht je ons volgen op facebook daar zullen we ook eea aan updates posten ;)

Vanaf volgende week gaan wij een start maken om de showroom in te richten voor de verkoopdagen.
Uiteraard ben je nu al welkom in onze winkel voor verkoop van cat.1 vuurwerk en het plaatsen van bestellingen.

Mooi foto's Patrick. MASar doe dat nou niet, kriebelt enorm om nog een bestelling te doen.

Lekker hoor. Kans zit er gewoon in dat mijn bestelde spullen daarbij staan. Nu wil ik de rest van de pallet ook :yes:

Helaas hebben wij vanuit Broekhoff bericht gehad over diverse afgekeurde producten, onderstaand is van toepassing op ons assortiment met de daarop volgende oplossing vanuit ons:

- WCKD Warlord, hiervoor leveren we de 5212 Magic Sunset ( exact zelfde cake )
- Sylvester Mainframe, hiervoor leveren we de 1188 Beyond Redemption ( exact zelfde box )
- Santiago Masters, hiervoor leveren wij Turbo Display box uit.
- Temptation Willow, hiervoor leveren wij de BIg Box of Big Booster uit ( exact zelfde box )
- Willow Mayhem, hiervoor leveren wij de 5459 Willow Mayhem uit.
- Platinum Senastion, hiervoor leveren wij de 0636 Insane Crown Bomber uit.

Helaas kunnen wij door de grote drukte die er nu al is in vuurwerkland niet iedereen persoonlijk mailen, mocht je een van deze artikelen in bestelling hebben staan bij ons. En je wilt hier een andere oplossing voor graag mij dan even mailen naar [email protected]

Laatst bewerkt:
Hoe kan een afgekeurd product nog wel als omlabeling verkocht worden.. �� maargoed mooi zuur voor de koper en importeur

Hoe kan een afgekeurd product nog wel als omlabeling verkocht worden.. �� maargoed mooi zuur voor de koper en importeur

Vraag ik me inderdaad ook af. Zal wel een keuring van vorig jaar betreffen dan? Ik heb zelf de willow mayhem besteld. Ben benieuwd

Zonde, maar niets aan te doen. Als ik een omlabeling krijg voor de Temptation Willow, zij dat zo :D

Misschien een steekproef geweest op betreffende product van Magnum, maar op die van Broekhoff niet.
Misschien is dat dan ook wel de reden dat Lesli zoveel omlabelingen van dezelfde producten voert. Wordt er een specifiek product afgekeurd, dan hoef je de hele handel terug te halen :wink:

Vraag ik me inderdaad ook af. Zal wel een keuring van vorig jaar betreffen dan? Ik heb zelf de willow mayhem besteld. Ben benieuwd

Krijg je vast de Extreme Goldfather ofzo :p

Dank voor het doorgeven Patrick! Mooi ruk, maar gezien er overal omlabelingen (handig!) van zijn (excl Platinum Sensation), heeft het gelukkig weinig impact. Gaan we, net als vorig jaar, gewoon weer voor de Extreme Goldfather, ook prima!

Helaas hebben wij vanuit Broekhoff bericht gehad over diverse afgekeurde producten, onderstaand is van toepassing op ons assortiment met de daarop volgende oplossing vanuit ons:

- WCKD Warlord, hiervoor leveren we de 5212 Magic Sunset ( exact zelfde cake )
- Sylvester Mainframe, hiervoor leveren we de 1188 Beyond Redemption ( exact zelfde box )
- Santiago Masters, hiervoor leveren wij Turbo Display box uit.
- Temptation Willow, hiervoor leveren wij de BIg Box of Big Booster uit ( exact zelfde box )
- Willow Mayhem, hiervoor leveren wij de 0636 Insane Crown Bomber uit.
- Platinum Senastion, hiervoor leveren wij de 5459 Willow Mayhem uit.

Helaas kunnen wij door de grote drukte die er nu al is in vuurwerkland niet iedereen persoonlijk mailen, mocht je een van deze artikelen in bestelling hebben staan bij ons. En je wilt hier een andere oplossing voor graag mij dan even mailen naar [email protected]

Post is aangepast met de juiste vervangers

Dag Patrick,

de onderste 2 in je rijtje trekken mijn aandacht.

Willow Mayhem > Insane Crown Bomber
Platinum Senastion > Willow Mayhem

Klopt het dan het volgende Platinum Senastion > Willow Mayhem > Insane Crown Bomber?

Dus mensen krijgen ipv Platinum Senastion, Willow Mayhem... die vervolgens weer vervangen wordt door Insane Crown Bomber.

Groet,
Ramon

Dag Patrick,

de onderste 2 in je rijtje trekken mijn aandacht.

Willow Mayhem > Insane Crown Bomber
Platinum Senastion > Willow Mayhem

Klopt het dan het volgende Platinum Senastion > Willow Mayhem > Insane Crown Bomber?

Dus mensen krijgen ipv Platinum Senastion, Willow Mayhem... die vervolgens weer vervangen wordt door Insane Crown Bomber.

Groet,
Ramon

Yes voor nu klopt dit, dit zijn de vervangende artikelen die Beoekhoff levert voor de afgekeurde artikelen.
Ik ben druk aan het puzzelen hoe alles vorm te kunnen geven, maar gezien de grote hoeveelheid artikelen/aantallen is dat wel een klusje

Yes voor nu klopt dit, dit zijn de vervangende artikelen die Beoekhoff levert voor de afgekeurde artikelen.
Ik ben druk aan het puzzelen hoe alles vorm te kunnen geven, maar gezien de grote hoeveelheid artikelen/aantallen is dat wel een klusje

Maar ik heb ze inderdaad wel omgedraaid :(
Pas het meteen aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan