[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik het weer vraag, maar als er later nieuwe producten worden ingekocht, worden ze verkocht voor dezelfde prijzen als nu?

Bestelling nummer 2 is de deur uit hoor! :D Heerlijk, allemaal van dan kleine spul om te proberen! :)

2e bestelling vlo.png

Nice Joost! Twijfel zelf ook om daar eens wat te bestellen. Mooie aanbiedingen :) Alleen ligt Groningen een beetje uit de route:frusty:

hehe, Dat is voor mij hetzelfde probleem. Het ligt niet helemaal op de route ivm andere winkels waar ik nog langs wil gaan. Jammer dat ze geen showtime mines hebben. Dan zou de verleiding misschien nog iets groter worden om heen te gaan.
greetzz

hehe, Dat is voor mij hetzelfde probleem. Het ligt niet helemaal op de route ivm andere winkels waar ik nog langs wil gaan. Jammer dat ze geen showtime mines hebben. Dan zou de verleiding misschien nog iets groter worden om heen te gaan.
greetzz

Binnenkort wordt een groot deel van de showtime collectie toegevoegd! :)

Maar wanneer is de vroege freak actie precies afgelopen dan?

De precieze eind datum is nog niet bekend. Hier komen we binnenkort op terug! :wink:

We hebben al via verschillende kanalen mogen vernemen dat er interesse in de showtime mines is, nu zijn we benieuwd welke jullie graag bij ons in het assortiment zien! :)

Golden wave king crackling
blue mine dahlia
mine gold/silver flower

Dat zijn toch wel de mooiere wat mij betreft.

Avond Maxwell,

Het gaat in deze om de showtime mines! :wink:

We kunnen helaas niet bij elke importeur 1 leuk product uitkiezen en die gaan verkopen dat is niet te doen,

Ok. Is het mogelijk om de Fire Candle van Lidu (Wolff), Elements van Lidu (Wolff en/of B&W), het Vader&Zoon Knalpakket (Wolff) en Magic Balls van Devil (Cafferata) op de site te zetten? Als het een beetje onbeleefd is, laat me dit weten.

Edit 20:30 : Sorry, als het alleen om mines van Cafferata gaat, lijken de Red Dahlia en Silver Comet mij wel wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan