Freak-actie 2014 - 30% korting bij TP-Vuurwerkshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals jullie waarschijnlijk hebben gezien zijn er de afgelopen week ook diverse Heron cake's op de site verschenen.
Aangezien deze artikelen al scherp geprijsd zijn gaat hier helaas geen extra korting vanaf, je vindt ze dan ook onder de categorie Prijspakkers.

Om te laten zien dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn wil ik even mijn favorieten onder de aandacht brengen.

Heron Cake 13, 16 shots 30mm cake voor slechts € 14,50
heroncake13.png

Heron Cake 8, 50 shots waaier voor slechts € 33,-
heroncake8-2.png

We zijn de afgelopen week helemaal uitgerust en hebben de accu weer opgeladen om de komende maanden flink te gaan knallen.
Hier beginnen we vandaag mee door te stunten met een nieuw topproduct.

Black Cobra 120
wolff3466blackcobra120schots-sale.png

Nu in de Sale van € 149,95 Voor € 99,99!
Beperkte voorraad van 15 stuks dus OP = OP.
Je vindt deze mooie box hier: Black Cobra 120

Prijspakkers
Om de prijspakkers te bestellen met korting is het niet nodig om € 250,- te besteden. Wil je bijvoorbeeld alleen de bovenstaande Black Cobra 120 of de Royal's Celebration, is dit gewoon mogelijk.
Het minimale aankoopbedrag voor de shop bedraagt € 30,-.

Cafferata
Ik wil jullie er ook nog even op wijzen dat de Cafferata producten nog tot 1 november online staan, nog een weekje dus. Hierna verdwijnen ze van de site en zijn ze niet meer te krijgen met 50% korting.
Heb je ze gemist kijk dan snel hier: Cafferata Prijspakkers

Laatst bewerkt:
Royal Fireworks

Zoals jullie allemaal weten is afgelopen week de demo van Royal geweest.
We hadden al verwacht dat ze met mooie, nieuwe artikelen zouden komen en hadden de Garden of Eden 2.0 en de Ultimate al in ons assortiment. Afgaande op de reacties en filmpjes hebben we besloten de Wonderfull World en de Phantom ook aan het assortiment toe te voegen.
Je vind alle Royal producten hier:
https://tp-vuurwerkshop.nl/index.php/shop/manufacturer/royal

Mocht je artikelen willen bestellen van Royal die niet op de website staan, neem dan even contact met ons op.

Categorie 1

Wisten jullie dat er op het Categorie 1 assortiment ook 30% korting word gegeven?
Nu we, naar alle waarschijnlijkheid, pas vanaf 18:00 uur flink los mogen gaan is het natuurlijk wel prettig om overdag toch het nodige kruit te snuiven.
De Knetterkegels, Rambo's en Voetzoekers vind je hier:
https://tp-vuurwerkshop.nl/index.php/shop/categorieen/kinder-vuurwerk

Na even de topics afgespeurd te hebben kwam ik een aantal aanbiedingen tegen welke ik niet kan laten schieten (prijspakkers). Met deze prijspakkers haal ik nog niet de 250 euro, wat overigens nu niet uitmaakt. Nu vraag ik mij wel af: tellen deze prijspakkers mee bij een eventuele volgende bestelling om aan de minimale 250 euro te komen voor de 30% korting?

Hoi Fire-Freak,
Dit word helaas niet automatisch door ons systeem bijgehouden. Ik weet niet hoever je van de 250,- (voor korting) af zit maar je kan het beste er iets bij pakken zodat je wel aan dat bedrag komt.
In de mail die je dan krijgt als bevestiging van je bestelling zit namelijk een code waarmee de bestedingsgrens van 250,- komt te vervallen voor elke volgende bestelling.
Deze code word alleen verzonden bij bestellingen van 250,- of meer.

Laatst bewerkt:
Als je dan toch die 30% geeft op een bestelling van onder de 250 euro, kun je net zo goed het limiet schrappen. Kijk, veel freaks komen echt wel over dat bedrag, geen twijfel mogelijk. Maar juist die mensen die wat minder te besteden hebben, die vissen naast het net. Ze hebben al minder, maar krijgen dan ook nog niet eens korting. (lijkt de belastingdienst wel een beetje. Hoe hoger je inkomen, hoe meer je mag aftrekken van je hypotheekrente, terwijl de mindere bedeelde onder ons minder teruggaaf krijgen). Ik zou zeggen, Eric, schrap die 250,- regel en je bent DE VENT! :wink:

Hoi Grizmo,

Ik heb mijn bericht iets aangepast om het duidelijker te maken. Overigens heeft er nooit gestaan dat we op orders onder de 250,- 30% kunnen geven.
De grens van 250,- komt ook zeker niet te vervallen. Zoals eerder vermeld hoef je "maar" voor € 250,- bruto te bestellen, dus voor korting. Volgens mij zijn jullie creatief genoeg om (samen) aan dat bedrag te komen :wink:

TP-Vuurwerkshop, bedankt voor de snelle reactie. Ik twijfelde, dus vandaar mijn vraag. Ik ga mijn lijstje compleet maken, dan zullen jullie mijn bestelling snel tegemoet zien :)

Heron Element serie

Zoals jullie op de website kunnen zien zijn we dit jaar dealer geworden van Heron Vuurwerk.
Deze week hebben we al de nieuwe productfoto's geplaatst op de site en hebben we flink wat filmpjes gekeken van de nieuwe producten, waaronder de Element serie.
Zelf zijn we ontzettend onder de indruk van de nieuwe producten en willen jullie de mogelijkheid bieden om deze te bestellen, mocht hier interesse in zijn.

Mocht je serieus interesse hebben in een van de volgende producten laat het hier dan even weten.
http://www.heronfireworks.com/product-category/element-series/

Einde Freak-actie in zicht
10830070_730872916998779_5610082904333190774_o.jpg

Koopavond bij TP
Met het einde van de Freak-actie gaan we nog 1x gek doen, eigenlijk kan het niet maar we doen het toch.
Vanavond tussen 18:00 en 21:00 uur geven we extra korting op een aantal Prijspakkers.

Zorg dus dat je om 18:00 uur achter de pc zit want na 21:00 is de koopavond afgelopen en krijg je op deze artikelen geen extra korting meer.

www.tp-vuurwerkshop.nl

Laatst bewerkt:
Weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Eerder kon je hier geen korting op geven, heb dus naar alternatieven gezocht en gevonden. Nu kan het ineens wel?? Ja hallo.. lijkt de omgedraaide wereld wel. Hoe langer je wacht des te hoger de korting? Ben door dit grapje nu duurder uit. Thnx, de gewone consument zal hier eerder van profiteren dan ik.. :(

Ik ben blij met deze actie , Spain Fanstyle , XXL 140 en 4 Seasons kon ik nu zeker niet meer laten liggen .
Verder 3 Sky screamers , Final Fate en 3 Junior Jack tot nu toe besteld met een mooie 154,- korting .
Thanks TP

30% korting op de combiboxen van katan vuurwerk???

Niet de bedoeling ? Eerste winkel ( volgens mij ) met korting op de nieuwe Katan-boxen, dat maakt deze boxen nog interessanter. Zo heb je een perfecte kwaliteit / prijs verhouding :)
Jammer dat het voor sommige mensen wat ver is naar Limburg.

Super actie! Mooi dat de Katan boxen met 30% waren, zijn anders echt niet betaalbaar. En prijs / product verhouding in vergelijking met boxen van andere importeurs kan echt niet zonder die korting. Dat geld legt de gemiddelde freak niet neer voor een box, met 30% top! Jammer dat veel andere winkels ze niet met meer korting aanbieden!

Hopelijk hebben veel mensen geprofiteerd van deze actie! Thumbs up voor TP!

Black Cobra 120 voor 100 euro
Cruel Traction voor 149 euro

Zelfde product, andere naam, 50 euro verschil. Beetje raar?

En ja ik ben gek.... 04.26 uur op vuurwerkcrew

Groet

Met de 30% korting op de Cruel valt het verschil nog best mee :handsup:

TP als dit weekend nog 1 laatste super actie zou volgen , kan ik mijn gehele bestelling bij jullie plaatsen .
Importeurs regeltjes zijn er om verbroken te worden ,,, toch :confused:

En je ziet wel degelijk nog producten die ergens anders toch net wat goedkoper zijn .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan