Freak Actie 2013-2014 Pyrovoordeel.nl 20% korting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de Heaven four hadden wij een verkeerde prijs staan. Degene die hem bestelde konden hem voor een goedkopere prijs krijgen. Het systeem had echter de korting verkeerd berekend! Nu klopt de prijs wel. 130 euro incl. korting van 20%.

Diegene die hem al besteld hadden hebben dan ook geluk gehad dat we het niet direct opgemerkt hebben.

Lekker dan :p
ik dacht gisteren avond, nou ik maak me bestelling morgen ochtend nog af.. haha :bonk:

Nog 2 over ;) Golden power in the pocket!

Laatst bewerkt:
Ik heb hierboven wat berichten verwijderd wat totaal niet relevant is aan het adres van Pyrovoordeel.

Er is een foute prijs aan een product gegeven en dat is door Pyrovoordeel veranderd naar de nieuwe prijs die goed is.
Nu mogen de mensen die het product hebben besteld voor de verkeerde prijs die ook hebben voor die prijs die erbij stond. Pyrovoordeel is dus ook niets te verwijten.

Om daarom nu gelijk Pyrovoordeel aan te vallen valt bij mij verkeerd. Wees blij dat er zulke winkels zijn waar we vuurwerk met korting kunnen kopen.

Nu weer gewoon ontopic en elk bericht over zwartmakerij aan het adres van Pyrovoordeel zal worden weggehaald en een officiële waarschuwing krijgen.

Beetje respect naar elkaar toe.

Vraagje.

Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd.
Kunnen jullie die beandwoorden?
Alvast bedankt!

En keep up the good work!

Ik zie dat de Horizon of Holland bij aantal winkels toch te verkrijgen is, toevallig ook bij Harten? :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan