Freak Actie 2013-2014 Pyrovoordeel.nl 20% korting

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hadden er nog 6 over en die staan nu ook in de verkoop! Dus sla je slag zou ik zeggen!

Als ik ze in mijn winkelmandje zet en volgende maand bestel is dat dan goed ? Of moet ik ze gelijk bestellen ?

Edit: fackietackie zie nu dat ze op zijn. Dat is zuur :p

Webshop ziet er top en overzichtelijk uit, als het even mee zit ga ik ook dit jaar weer mijn spul bij pyrovoordeel inslaan.

@Harten4 Gaat er nog het 1 en ander bij komen van de importeurs Royal-Rubro, zit eigenlijk nog te wachten op de nieuwe cakeboxen Horizon of Holland, Royal's Celebration, en de nieuwe boxen van Rubro.

Horizon of Holland hebben we ook in het assortiment maar was wachten op productie films. We zullen hem zsm gaan toevoegen. Ook wij hebben er helaas een beperkt aantal gekregen dus ze zullen zeer waarschijnlijk snel uitverkocht zijn!.

Van Rubro waren wij eigenlijk niet van plan nieuwe boxen op te nemen. Mocht je echter interesse hebben in een bepaalde box en is het een 1/1 verpakking zoals volgens mij zo goed als alleen dan kunnen we kijken of we die kunnen bestellen voor je. Stuur daarvoor even een mailtje naar [email protected]

Vind de site er zeer strak en overzichtelijk uitzien, mijn complimenten en ik wens jullie heel veel succes met de verkoop.

Gerwin, wanneer verwachten jullie er nog uit te komen met andere importeurs? Zoals je eerder aangaf?

De Salute 1 cakes zijn nu allemaal op! Zoals verwacht zou het snel gaan.

De Horizon of Holland is nu ook toegevoegd! We hebben zoals alle andere winkels maar een beperkt aantal gekregen helaas! dus OP = OP. http://pyrovoordeel.nl/index.php?id_product=112&controller=product

@cornel

Zodra ze langs zijn geweest laten we het direct weten! Hoop toch zeker binnen 2 weken!.

Klopt het dat jullie de adviesprijs omhoog hebben gedaan, om door middel van de 20% korting weer op de minimale prijs komen wat voor deze gevraagd mag worden, of is de originele adviesprijs 175 i.p.v. 149,95

De adviesprijs is 149,95 de minimale prijs is 139,95. Als je dan twintig procent van die 175 afhaald kom je uit op 140 euro.

Hey Cornel we hebben contact gehad alleen zitten ze nu in China. Aanstaande maandag zijn ze weer terug en proberen we een afspraak te maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan