Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou graag deze cake 1x wille bestellen, maar kan nog all1 als optie 31 dec kiezen, als afhaaldatum, ik heb al 3 andere bestellingen geplaatst die ik op 28 dec kan ophalen, valt er misschien wat te regelen? zodat ik tegelijk met 1 van die bestellingen het kom ophalen?
Ik heb het powercake assortiment en the beast bestelt bij jullie. Op jullie site en op vwc staat dat het powercake assortiment bestaat uit 3 cakes van 400 gram en 25 gram per schot. Op vuurwerkjournaal staat dat ze slechts 240 gram per cake zijn en 16 schoten dus geen 25 maar 15 gram per schot. The beast is volgens vuurwerkjournaal geen 300 gram cake maar een 180 gram cake die dus ook geen 25 maar 15 gram per schot is? Hoe zit dit precies?
Vuurwerkjournaal levert geen perfecte informatie. Er staat ook dat Psycho mania 22 schoten heeft, ipv 9.
Deze powercakes zijn volgens de folder en volgens de officiële productlijst van Zena gewoon 25 gram per tube. The beast is niet 25 gram per schot (staat zowel niet in de folder als in de productlijst).
Dus dan komen we op de volgende 15+ cakes van Zena:
- Nightfall: 20 gram
- Powercakes: 25 gram
- Midnight Mania: 25 gram
- Shock Syndrome: 25 gram
Voor de Last-minute besluiters onder ons:
DE HUISMAN VUURWERK FREAK-ACTIE DUURT NOG 1 UUR, TOT 19.00 UUR VANAVOND!!
Daarna is het toch echt afgelopen en worden alle kortingscodes, dus ook de persoonlijke, gedeactiveerd!
Maar wacht niet te lang, niet alleen omdat de Freak-actie morgenavond al afloopt maar ook omdat er meer kapers op de kust zijn. Ik had net nog even contact met Huisman en er zijn inderdaad wat slots vrijgegeven!
Na een bericht gelezen te hebben over dat redelijk wat producten bij vuurwerk orthen niet gelevert kunnen worden ben ik nieuwschierig naar de situatie bij Huisman. Is er al van bepaalde producten bekend dat deze niet geleverd gaan worden?