Fransbomber

Ik dacht dat de Golden Showers van Salon Roger een flinke bak "gezeik" opleverde, maar deze Fransbomber overtreft alles...

Machine076 is er alvast positief over, en het werd gefilmd met een iPhone als ik het goed begrijp.
Ik maak me dan ook totaal geen zorgen.

Volgend jaar komt er een review van deze bak.
Knalt hij minder dan een Transbomber, zal ik het ook zeggen.
En dat zullen de andere eigenaars ook vast wel doen.

Maar het detective-werk heeft totaal geen zin.

De Burgemeester van Baarle Hertog heet Frans met zijn voornaam.
Frans is niet zo blij met de winkeldrukte en houdt van strenge regelgeving.

Althans zo is mij vertelt.

Geweldig hoe de spanning in dit topic alweer opliep. Ik heb zowel de Transbomber als de Fransbomber niet, maar voor de mensen die wel al een Fransbomber hebben staan is zo'n filmpje natuurlijk wel fijn. Al had van mij de spanning en kruitstress in dit topic wel lekker op mogen lopen tot en met 31 dec.

Wel een beetje lullig voor machine076 dat het zelfs met filmpje nog niet overduidelijk is. Ik zet in op dat de etiketten kloppen en dat we dus te maken hebben met een transbomber light.

Wel een beetje lullig voor machine076 dat het zelfs met filmpje nog niet overduidelijk is. Ik zet in op dat de etiketten kloppen en dat we dus te maken hebben met een transbomber light.

Aangezien de discussie na machine076’s inspanningen nu alweer oplaait is het wachten op degene die beiden, de Transbomber (Rubro) en de Fransbomber (Geisha) tegelijk -of beter direct na elkaar- afsteekt onder gelijke condities. Daarbij graag gefilmd (minimaal 1080 (HD)) vanuit minimaal 2 camera posities (indien mogelijk ook van boven met drone), het geluid geregistreerd met een decibelmeter, de duur in ms nauwkeurig vastgelegd. Tenslotte, graag de compounds voor en afsteken wegen en documenteren in gram nauwkeurig. Bij voorbaat dank.

Eindeloze discussie op deze manier haha. De video spreek voor zich lijkt me. Als de spreiding hetzelfde is als de Transbomber, dan zal de burst ook niet veel verschil maken.

Eindeloze discussie op deze manier haha. De video spreek voor zich lijkt me. Als de spreiding hetzelfde is als de Transbomber, dan zal de burst ook niet veel verschil maken.
Grappig hoe selectief naief mensen willen zijn, je kunt duidelijk zien dat ie minder is dan de echte Transbomber. In een topic als bijvoorbeeld de Ultimate Citytrip wordt het product al helemaal afgekraakt voor zijn burst en spreiding maar hier niet.

Volgens mij is dit gewoon een transbomber met óf kleine verschillen die mij niet opvielen óf helemaal geen verschil

als je kijkt naar de transbomber een paar jaar terug dan zit er wel verschil in, maarja dat is met heel veel producten zo. Dit is gewoon de transbomber, dat mag duidelijk zijn.

Grappig hoe selectief naief mensen willen zijn, je kunt duidelijk zien dat ie minder is dan de echte Transbomber. In een topic als bijvoorbeeld de Ultimate Citytrip wordt het product al helemaal afgekraakt voor zijn burst en spreiding maar hier niet.

De 'echte' transbomer? Op beide video's die hier gedeeld zijn is duidelijk te zien dat de Fransbomber gelijk is aan de Transbomber van afgelopen jaren. En nee, misschien niet in vergelijking met de 2016 Transbomber. Maar dat is de discussie hier ook niet.

Duidelijk gewoon de bekende Transbomber van de laatste lichtingen, heerlijke bak, goed om alweer wat films te zien.

De 'echte' transbomer? Op beide video's die hier gedeeld zijn is duidelijk te zien dat de Fransbomber gelijk is aan de Transbomber van afgelopen jaren. En nee, misschien niet in vergelijking met de 2016 Transbomber. Maar dat is de discussie hier ook niet.

Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie behoorlijk wat verschil qua hoeveelheid crackling tussen beide videos:

Zit inderdaad wel duidelijk verschil in de spreiding en gevuldheid van de effecten zo op film vergeleken met de Transbomber. Vorig jaar nog de 2020 batch Transbomber meegemaakt en die had een betere spreiding dan wat je hier op de 2 films ziet, zowel bij de crackling als de goudboeketten ( vooral de goudboeketten komen matig over ). Maar goed, zullen vast mensen blij mee zijn. Hij is overall niet verkeerd voor die €100(?) anno 2022.

Eens met vorige post! Leuk bakje voor 100,- en wij als freaks zien en horen het verschil maar als die straks in de straat staat bij je buurman zeg je wow dikke bak.
Dit is paar jaar geleden ook gebeurd met golden tears. Die was jaren geleden echt bizar grote effecten , goede burst en lang bleef het hangen. Nu afgelopen jaar was die ook wat magertjes( nog steeds leuk).
Transbomber light of transbomber 2.022 is een betere naam.

Back
Bovenaan