Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet waar je tegenwoordig woont maar vw outlet gelderland heeft ze als het goed is ook nog. Daar ga ik ze morgen afhalen.Wat een prachtig ding zeg. Helaas niet besteld en kom ook niet meer in de buurt van een VWT dealer.. zonde.
Ik weet niet waar je tegenwoordig woont maar vw outlet gelderland heeft ze als het goed is ook nog. Daar ga ik ze morgen afhalen.
Bedankt voor de tip! Ik was al bang dat ik naar Deventer moest. Dit is een stuk beter te doen.Ik weet niet waar je tegenwoordig woont maar vw outlet gelderland heeft ze als het goed is ook nog. Daar ga ik ze morgen afhalen.
Ja, ik was eerst ook flink aan het zoeken. Is hier in de buurt lastig via vuurwerktoppers.nl. Totdat vwoutlet ze op mijn aanraden erbij namBedankt voor de tip! Ik was al bang dat ik naar Deventer moest. Dit is een stuk beter te doen.![]()
Yep, echt zonde dat die filiaal in Doetinchem gesloten is. Was toch wel m'n hofleverancier voor voor de Snow Crystal altijd.Ja, ik was eerst ook flink aan het zoeken. Is hier in de buurt lastig via vuurwerktoppers.nl. Totdat vwoutlet ze op mijn aanraden erbij nam![]()
Ah, keek hier echt naar uit. Bij Rembrandt vuurwerk waren ze niet geleverd. Iemand ze nog ergens langs zien komen in Zuid Holland voor een redelijke prijs?
Heb ze bij Rembrandt vanmiddag online besteld en hoop ze morgen af te halen. Zou wel zuur zijn als ze dit expres online beschikbaar houden om mensen naar die winkel te krijgen..Ah, keek hier echt naar uit. Bij Rembrandt vuurwerk waren ze niet geleverd. Iemand ze nog ergens langs zien komen in Zuid Holland voor een redelijke prijs?
Dat zou zeker zuur zijn. Ze waren niet geleverd werd me verteld. Werd me Vulcan X aangeboden, gekozen voor terugbetaling. Stond ook een bordje met uitverkocht in de showroom. Maar wellicht krijgen ze ze morgen wel binnen. Ik hoop het voor je!Heb ze bij Rembrandt vanmiddag online besteld en hoop ze morgen af te halen. Zou wel zuur zijn als ze dit expres online beschikbaar houden om mensen naar die winkel te krijgen..
Ze waren weer geleverd dus kon er een zooi meenemen. 999 ook trouwensDat zou zeker zuur zijn. Ze waren niet geleverd werd me verteld. Werd me Vulcan X aangeboden, gekozen voor terugbetaling. Stond ook een bordje met uitverkocht in de showroom. Maar wellicht krijgen ze ze morgen wel binnen. Ik hoop het voor je!