Fountain Orchestra *Nieuw 2025*

Ik moet ze morgen nog wel uitgeleverd krijgen, maar heel blij dat ik 4 stuks heb kunnen bestellen voor een mooie prijs bij Breda Vuurwerk.
En is ook een mooie vervanger voor een ander product (met vrijwel dezelfde prijs) die ik daar 3x in bestelling heb staan, maar waarschijnlijk niet wordt uitgeleverd.

Prachtige en sierlijke fontein en zowaar eens een keer zonder enige crackling!

Wat een prachtig ding zeg. Helaas niet besteld en kom ook niet meer in de buurt van een VWT dealer.. zonde.

Ah, keek hier echt naar uit. Bij Rembrandt vuurwerk waren ze niet geleverd. Iemand ze nog ergens langs zien komen in Zuid Holland voor een redelijke prijs?

Ah, keek hier echt naar uit. Bij Rembrandt vuurwerk waren ze niet geleverd. Iemand ze nog ergens langs zien komen in Zuid Holland voor een redelijke prijs?

Erasmusweg Den Haag

&

Heb ze bij Rembrandt vanmiddag online besteld en hoop ze morgen af te halen. Zou wel zuur zijn als ze dit expres online beschikbaar houden om mensen naar die winkel te krijgen..

Heb ze bij Rembrandt vanmiddag online besteld en hoop ze morgen af te halen. Zou wel zuur zijn als ze dit expres online beschikbaar houden om mensen naar die winkel te krijgen..
Dat zou zeker zuur zijn. Ze waren niet geleverd werd me verteld. Werd me Vulcan X aangeboden, gekozen voor terugbetaling. Stond ook een bordje met uitverkocht in de showroom. Maar wellicht krijgen ze ze morgen wel binnen. Ik hoop het voor je!

Maas en waal heeft ze ook later binnengekregen en Riezebos had ze ook nog. Daar heb ik er ook nog maar even 6 van ingeslagen (middels tel ik er 5) :p

Dat zou zeker zuur zijn. Ze waren niet geleverd werd me verteld. Werd me Vulcan X aangeboden, gekozen voor terugbetaling. Stond ook een bordje met uitverkocht in de showroom. Maar wellicht krijgen ze ze morgen wel binnen. Ik hoop het voor je!
Ze waren weer geleverd dus kon er een zooi meenemen. 999 ook trouwens

Back
Bovenaan