Foto's oud en nieuw

alexy

VWC lid
Dit jaar heb ik oud en nieuw bij Fred (alias Moontan) gevierd en m'n zus heeft foto's genomen:D! Hier het resultaat:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

www.fotogenikki.nl

Knappe foto,s Alexy.
Wil je je zus hartelijk bedanken?
Ik hou me voor meer foto,s gaarne aanbevolen.
:bye:

Zeer mooie foto's als je foto's maakt is het altijd wel mooi bij foto's.. Dit kwam dacht ik dat de openingstijd van je camera redelijk hoog staat, en dan zijn zie je de effecten in de foto vanaf de explosie tot aan dat het effect stopt :D.

Hartstikke bedankt, voor het delen van je foto's :).

Super mooi gedaan! Ik herken mij zelf hier ook in (tijdens de demo alleen maar door dat rechthoekje gekeken om het vast te leggen), als je de instellingen hebt is het echt super!

Als je dit ziet, vind je het dan logisch dat er in de zomer een statief van een godsvermoge in mijn kamer komt te staan, vind het echt super!

Namens m'n zus bedankt voor de reacties:)!

Fred ik zal binnenkort even door de foto's heen bladeren en kijken of er meer goede bijzitten:)!

Die vierde foto is ECHT gruwelijk!!!!
Die spinner zie je zooo goed :D
En de rest ziet er ook gelikt uit jongen complimenten aan je zus!

Zo, bedank je zus ook maar namens mij, prachtige foto's zeg! Zulke foto's zie je zelden met O&N, leuk als iemand dat voor je doet, toch weer anders dan die films.

Dat vond ik ook echt een topper RedBaron vooral dat rode lijntje als center en dan die spinner eromheen als ware echt super!!!!

super mooie foto's!
echt van grote klasse! klopt het dat je zus ook bij het vuurwerk op laspersveld ook foto's van vuurwerk heeft geschoten, toen voor de eerste keer? als dit zo is vind ik deze mooier, maar deze zijn dan ook met statief (anders heeft ze wel een erg vaste hand) en een langere sluitertijd zodat je het effect zeer goed ziet.

puik werk!

Vincent :biertje:

super mooie foto's!
echt van grote klasse! klopt het dat je zus ook bij het vuurwerk op laspersveld ook foto's van vuurwerk heeft geschoten, toen voor de eerste keer? als dit zo is vind ik deze mooier, maar deze zijn dan ook met statief (anders heeft ze wel een erg vaste hand) en een langere sluitertijd zodat je het effect zeer goed ziet.

puik werk!

Vincent :biertje:

Klopt, ze had ook bij het Laapersveld plaatjes geschoten, dit keer waren ze met statief:).

@Tunit, ach ik vond ze zo mooi, ik denk ik maak een apart topic aan:D.

Hele mooie foto's man,, echt complimenten aan je zus!!

WAt een mooiie kwaliteit,, en zo te zien hadden jullie hele mooiiie potten samen met moontan!!

Back
Bovenaan