Foto's jaarwisseling 09/10

Jorinde

VWC lid
Hier wat foto's die ik met oud en nieuw heb genomen, overigens zonder statief want mijn vriend wilde het vuurwerk zelf filmen dus die had de statief nodig. Bijna al het vuurwerk is overigens van een bekende van jullie, Savendro (ja, dat is dus mijn vriend). Ik ben van plan om meer foto's te gaan maken van vuurwerk, dus jullie zullen hier nog wel vaker foto's van mij gaan zien. Opmerkingen en tips zijn overigens van harte welkom!

De effecten:
1) fluitbatterijtje (25 schots)
2)fonteintje meterpakket
3)asian fountain (GBV)
4)fonteintje meterpakket
5)iets van missile attack van Dynasty oid (fluitbatterij)

Laatst bewerkt:
Hier deel 2
1)geen idee
2)projectje
3)de Endeavour van de Oriental Collectie (2 maal)
4)zie 3
5)spring flower van de Oriental Collectie

Laatst bewerkt:
en deel 3..
1)miracle van de Oriental Collectie (drie keer)
2)2 maal Kamuro finale van Showtime
3)3 maal Silver salute van Dynasty
4)Multishock (Brave en Wichers)
5)Finale Multishock (B&W)

Laatst bewerkt:
en de laatste paar!
1)Wodka blue van Oriental
2)Brocade Crown van Zena Nederland
3)finale van Goud van Marijn

Laatst bewerkt:
Prachtige foto's, zeker als je nagaat dat ze zonder statief geschoten zijn! Ik vind de eerste het mooiste, simpel, maar mooi.

Ze zijn niet allemaal even scherp, zoals de falling leafs, maar vanwege de mooie kleuren en het leuke effect heb ik hem er toch maar bij gedaan ;-)

mooie foto's! Ze zijn erg goed gelukt. Mijn complimenten :wink:

mss ook mel leuk om bij de foto te zetten welke cake of welk product het was ..

Zo dan haha, zonder statief zulke foto's, goed bezig! :D
Ben ik nu al benieuwd naar de foto's het komende jaar mét statief haha. :p

mooie foto's, en dat zonder statief! complimenten hoor!
met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt? en komen de filmpjes van Savendro hier ook nog te staan?

Ik heb een Canon EOS 500D, foto's zijn genomen met de kitlens (18-55mm f3.5-5.6). Ik weet niet zeker of Savendro nog zijn filmpjes gaat plaatsen, het is een beetje fout gegaan met filmen (overbelicht, slechte focus etc. Heb de posts even aangepast en erbij gezet welk vuurwerk er op de foto staat :-)

Ik heb het al eerder gezegd, erg mooi. Ook de nieuwe die je erbij hebt gezet zijn indrukwekkend.

Ook leuk dat je de namen van de producten er inmiddels hebt bij gezet. Zo krijg je best wel een goed beeld van het effect van een bepaald product.

:bye:

echt hele mooi foto's. Dat zonder statief maakt geen drol uit :p gewoon top foto's en complimenten! Zie graag meer foto's van je als je statief hebt. Beloofd veel goed iig.

zulke kwaliteit zonder statief, ik zou willen dat ik dat haalde..
ik kijk nu al uit naar komend jaar, en hoop dat je hier echt mee verder gaat

Back
Bovenaan