Foto's © Vuurwerkcrew.nl in valencia

Er stonden 4 man maar die lieten ons gewoon door :) guy had zijn 12 inch shell dop gewoon in handbagage kreeg ie ook gewoon mee bij inchecken XD

Oja heb ruim 1200 foto's :D maar daarvan zullen er nogwel ruim 400 vanaf gaan dubele slechte en foto's die we gewoon niet online zetten :) maar dan houden we er nog dikke 800 over :rolleyes:

Even terugkomend op die girandola en halve shell. De shell was 10", hij heeft het aardig overleefd en "stinkt" nauwelijks. :D De girandola daarentegen ruikt wat, al moet je er nu wel echt bij staan wil je het ruiken, was de eerste nacht wel anders ja. :p Hier kan ik in principe een lamp van maken, maar weet niet zeker of ik dat doe, het is een andere girandola als op de foto die hier gepost is, namelijk eentje met "slechts" 6 branders, maar die is nog in een staat dat je hem weer kan maken zoals ie hoort en dan heb ik een dummy. :wink:

Het is wel een andere wereld hoor, daar hoor je mensen van "Gaaf" e.d., hier haal ik ze helemaal vrolijk uit mijn koffer om te laten zien en wat hoor je dan voor een reacties.... Precies "wat moet je ermee... het stinkt ook nog"... Achja, zolang ik ze maar gaaf vind. :wink:

Whahahahaha mattenfreak met ze girandolas was echt prachtig rennen voor die dingen haha :bonk:

Heb zelf ook nog 4 doosjes vlinders lege dicht gemaakt met plakbankd in me koffer gedaan verder ook geen last mee gehad..

Denk dat die controle zo klein is dat je zelfs vol doosje kan meenemen maar dat is natuurlijk eigen risico

:droolthum
Even terugkomend op die girandola en halve shell. De shell was 10", hij heeft het aardig overleefd en "stinkt" nauwelijks. :D De girandola daarentegen ruikt wat, al moet je er nu wel echt bij staan wil je het ruiken, was de eerste nacht wel anders ja. :p Hier kan ik in principe een lamp van maken, maar weet niet zeker of ik dat doe, het is een andere girandola als op de foto die hier gepost is, namelijk eentje met "slechts" 6 branders, maar die is nog in een staat dat je hem weer kan maken zoals ie hoort en dan heb ik een dummy. :wink:

Het is wel een andere wereld hoor, daar hoor je mensen van "Gaaf" e.d., hier haal ik ze helemaal vrolijk uit mijn koffer om te laten zien en wat hoor je dan voor een reacties.... Precies "wat moet je ermee... het stinkt ook nog"... Achja, zolang ik ze maar gaaf vind. :wink:

Foto

Oke, bij deze eventjes gemaakt;

IMG_5824vwc.jpg

leuke foto's mannen ik hoop dat er nog meer volgen , kijk er met veel plezier naar ( uit )

mooije fotos

mooije fotos

mooije foto s die shotjes van juillie waren echt geweldig .......groetjes psb

De showtje die gegeven zijn in de rivier bedding zijn grotendeels gedaan door andere, en werden gesponsord door een grote groep freaks.
Iedereen legde iets in.

Dank aan de organisatie van deze dingen behoort grotendeels Ollie toe:wink: .

Back
Bovenaan