Foto's © Vuurwerkcrew.nl in valencia

Gerwin

VWC lid
In dit topic zullen we voor jullie aankomende dagen foto's plaatsen

DSCF7302.JPG

DSCF7311.JPG

DSCF7313.jpg

DSCF7316.JPG

DSCF7322.JPG

DSCF7352.JPG

DSCF7359.JPG

DSCF7360.JPG

DSCF7372.JPG

DSCF7378.JPG

DSCF7390.JPG

DSCF7429.JPG

DSCF7432.JPG

DSCF7440.JPG

DSCF7444.JPG

DSCF7477.JPG

DSCF7478.JPG

DSCF7489.JPG

DSCF7491.JPG

DSCF7561.JPG

Kopie%20van%20DSCF7359.JPG

Kopie%20van%20DSCF7372.JPG

Ja inderdaad, en ze zijn pas een dag bezig.
Kan het me gewoon moeilijk voorstellen hoe het daar is.:rolleyes:
:bye:

fraaie foto's

fraaie foto's

Mooie foto's Gerwin,
Ik hoop dat jullie niet in die Citroen rondrijden!!

Groeten aan Mantronix en Kruitsnuiver!!:bye: :bye:

Blokje

Echt geweldige fotos weer hoor vond deze twee wel erg leuk :D
Zijn dat nou nog niet afgestoken girandola's in jullie hand? :shocked: :D :cool:
Of waren jullie een beetje gaan rondkijken wat er allemaal naar beneden gekomen was???
Ziet er in ieder geval geweldig leuk uit!!!
SUPERJALOERS!

Die foto van mij en Guy met die girandola's en shellkappen zijn gewoon resten van de grond. Heb er voor moeten rennen als een achterlijke, de mensen schrokken soms van me dat ik langs kwam rennen, maarja, het is één groot gekkenhuis daar en dit hoort daar ook bij. :D :cool:

Maar goed, we zijn weer thuis, zullen snel mooie foto's online komen, dit waren er maar enkele. :wink:

Whahaha mattenfreak rent alsof die een mat aan zijn voet heeft hangen :p sorry had het beeld ff voor me :p
Ook nog meegenomen deze souvenirs of was diet te doen???
Ik ben echt super benieuwd naar de foto's ziet er tot nu echt al super uit!!! Echt leuk dat jullie ons toch nog zoveel laten meegenieten ook tijdens het feest echt super!!!
Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!!!

Volgens mij gaat Mattenfreak een lampenkap van zijn girandola maken en gaat hij het kapje van de 10-12 incher als badmuts of pindaschaaltje gebruiken :D.
Die dingen hebben respectievelijk een nacht in de auto gelegen en vervolgens op zijn slaapkamer. Echt, je kan beter 100 paar ongewassen sokken hebben dan deze dingen :bonk:. Maar goed, het is wel een erg leuk aandenken!

Back
Bovenaan