Foto updates en nieuws

Beste liefhebbers,freaks,forumers en vuurwerk verslaafden.

Momenteel zijn we druk in de weer met de labels.
Onze labels waren volgens ons al goed,echter hebben we ze toch een boost gegeven.
Het background effect is feller en lichter gemaakt en het resultaat mag er zijn.
Het label is nog niet geheel af maar wilde het toch met jullie delen.
IMG-20140621-WA0005.jpg

Ook hebben we een label in opmaak preview van een new item 2014
IMG-20140621-WA0004.jpg

En hierbij wat naam schetsen van de newbees
IMG-20140621-WA0006.jpg

gr
Evolution Fireworks

Ben erg benieuwd naar de Red Fury in Blue.

Klinkt als een uitdagende combinatie die ik nog niet eerder in Nederland heb gezien. Over die combinatie moet iemand dus wel goed hebben nagedacht, aangezien er al zoveel combinaties zijn!

Ik kijk uit naar een product film en het product als deze tijdens een demo geschoten zal worden.

Even een laatste teaser.
Het gaat hier om de cake Flying serpents.
Deze cake heeft een effect wat nog niet in Nederlands vuurwerk te vinden is.
Wij zijn er als jonge importeur natuurlijk erg trots op om een effect op de markt te brengen die er nog niet is.

Tail effect.
Momentopname 1 (3-7-2014 18-44).png

Lucht effect.
Momentopname 2 (3-7-2014 18-49).png

Label preview.
20140703_185810.jpg

gr
Evolution Fireworks

Waaier met Snake tails to blue stars and golden blink??? Ziet er in ieder geval super uit!

Ben wel benieuwd naar de prijs van deze. 5 Salvo's? 10-15 secondes?

Maaruh... waar blijven de filmpjes ;).

het zou wel top zijn als er tussen alkmaar en den helder ook winkels zijn die dit merk gaan verkopen.:cool:

Ik heb een lijst met winkels waar onze info naar verstuurd is.
Echter heb ik voor dit jaar nog ruimte voor 9 winkels.
Op korte termijn gaan we wederom naar Belgie voor gesprekken.
Op dit moment hebben we nog geen contact in die regio.
Maar als je wat kilometers ervoor wilt rijden is Vos momenteel de dichtstbijzijnde volgens mij.

gr

Laatst bewerkt:
Dat is wel een beetje vreemd aangezien wij afgelopen jaar op de markt zijn gekomen:p
Dus misschien dat je ons verward met een ander?

gr

Misschien dat dat de vuurwerk-orthen collectie was dan via jou. Met die prachtige lights of heaven (mag terug) en crackling purple o.a. als ik t goed heb.
Niet dat jullie spul vergelijkbaar met andere importeurs duur is, helemaal door de kleine afzet vorig jaar vergeleken met de gevestigde importeurs.
Maar dat t goedkoop was kun je niet beweren.
Desalniettemin ben ik zeker benieuwd naar de nieuwe producten waar er vast wel iets van bij komt.

Ik zal ook zeker niet beweren dat het goedkoop is.
Maar iedereen hier en op andere vuurwerk fora weet meestal wel een adresje te vinden die acties heeft of korting bied.
Door de regeldrift en kosten voor een winkel is vuurwerk in Nederland nou eenmaal duurder dan in onze omringende landen.
Zo durf ik best aan te geven dat de Flying serpents een prijzige cake zal zijn, daar draai ik niet omheen.
Echter probeer ik zoveel mogelijk onder de 50,- te blijven.
En daarbij ben ik pas het 2e jaar op de markt en moet groeien.
Elk jaar zullen we met uitbreiding gaan komen.
Dit jaar zal dat zijn met items uit het hogere segment.
Echter heb ik nog iets leuks in petto voor het forum.
Echter neem ik dat door als de mannen van vwc op de koffie komen.

En voor de ongeduldigen dan.
20140704_204657[1].jpg

gr
Evolution Fireworks

Ik vind dat de mannen van VWC morgen maar even op de koffie moeten komen. :wink:

Je hebt trouwens prachtige labels. Straalt kwaliteit uit!

Dat hoop ik voor jou en alle andere vwc'ers zeker Gerben, dat ze snel langskomen :wink:

En niet alleen zijn labels, zijn prachtig ook de producten zelf zijn prachtig en kwaliteit vind ik !

Het zijn niet de goedkoopste cakes die er zijn. maar wel goed kwaliteit en daar betaal je gewoon want meer voor. want als ik de filmpjes bekijk is de titanium Thunder gewoon de topper van de knal cakes. samen met de silver salute vindt ik. Dus de titaium Thunder komt er zoiezo in bij mijn als ik hem kan krijgen dan.

Persoonlijk vind ik 50 euro het maximale voor een cake. Of het moet echt uitzonderlijk goed zijn dan mag het iets meer zijn.
Vind wel dat je met deze cakes echt kwaliteit in huis haalt. Dus daar is de prijs dan ook naar natuurlijk.

Op den duur komen er natuurlijk producten in alle prijsklassen.
Echter willen we wel dat we top kwaliteit blijven leveren.

Wacht rustig de demo's af en stuur ons tips, opmerkingen, klachten etc.
Jullie weten dat we daar wat mee doen.

Gr

Inmiddels zijn we alweer ruim over de helft van het jaar en komt september al aardig dichtbij.
Afgelopen week de 3d afbeeldingen ontvangen van de producten en gaan we 4 augustus de samples testen die we uit China ontvangen hebben voor de fine tuning.
Op dit moment ligt de productie in Liuyang weer stil wegens de hitte.
De momenteel gestelde periode is van 20-7 tot 20-8 en hopelijk blijft het daarbij.
Wij verwachten onze containers oktober te ontvangen.

Er is een kleine kans dat we nog een besloten demo gaan houden voor wat mogelijke afnemers.
Dit zijn we echter nog aan het bekijken.

gr
Marchel

Back
Bovenaan