Hmm nou ik zat niet meteen aan directe omlabelingen te denken, maar toen jij het woord liet vallen heb ik aan de hand van het foldertje eens vergeleken.
Forza heeft geen directe betrekking op een bestaand Grand Prix pakket, Grand Prix verwerkte meestal niet meer kometen dan fonteinen. Het meest vergelijkbare pakket met de Forza is Grand Prix 8;
5 kometen, 7 fonteinen, 2 romeinse kaarsen, 1 romeinse staaf en 5 vuurpijlen.
De papparazi heeft 4 multi-shot kometen, 4 fonteinen, 8 vuurpijlen, 1 mortier en 1 Romeinse kaars.
Aangeziein deze de goedkoopste is heb ik hem vergeleken met Grand Prix 2; 3 kometen, 5 fonteinen, 1 mortier, 8 vuurpijlen en 1 romeinse kaars.
Dan heb je de Diavolo; 7 multi-shot kometen, 6 fonteinen, 6 vuurpijlen en 3 Romeinse kaarsen. Met zijn 49.50 vergelijk ik deze dus maar met Grand Prix 6;
5 kometen, 5 fonteinen, 2 romeinse kaarsen, 4 vuurpijlen.
Tot slot de Basta; 6 multi-shot kometen, 1 waaierkomeet, 1 kleurenfontein, 1 fluitbatterij en 1 extra zware Romeinse staaf. Met een prijs van zo'n 100 euro vergelijk ik deze met Grand prix 11 Unlimited.
7 kometen, 1 waaierkomeet, 1 fontein, 1 romeinse kaars.
Conclusie: Over het algemeen heerst bij de Top Selection pakketten dus de kwantiteit, maar ook de prijs. Over de kwaliteit valt uiteraard nog niets over te zeggen. Wel hebben de pakketten
precies dezelfde structuur als de Grand Prix pakketten, dus omlabelingen zijn niet uitgesloten.

Stom he? Dat men binnen lesli haar eigen pakketten gaat voorzien van een ander labeltje, en naam. Dat labeltje is binnen Grand Prix al eens gebeurt, wil toch zeggen dat de pakketten niet lekker lopen.