Forza 2 *NIEUW 2024*

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: H102
Artikelnaam: Forza 2
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Color dahlia.
Tube diameter: ... mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Forza 2.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat er weer eens producten worden ontwikkeld met kleur.
Want in al die jaren zijn goud de grootste en de meest overheersende trend geweest.

Al deze forza Boxen zijn omlabelingen van de Special lijn van Katan. Heel erg benieuwd of ze even goed gaan presteren in de straat. Op naar de demo's.

Al deze forza Boxen zijn omlabelingen van de Special lijn van Katan. Heel erg benieuwd of ze even goed gaan presteren in de straat. Op naar de demo's.
Als ik me niet vergis zijn de Specials ooit het allereerste jaar bedacht/uitgewerkt door (een deel van) de gasten die achter Hellofirework zit. Vermoed maar hoop vooral dus dat de kwaliteit identiek is als de eerste jaren, toen waren ze geweldig... laatste jaren een ietwat dalende kwaliteits trend heb ik het gevoel toen ze elders ondergebracht waren, als je de berichten zo leest
Zijn wel altijd van die meepak compoundjes zeker als ze rond de 90 euro zijn wat ik persoonlijk een goede prijs vind

Ik heb deze gehad als de Colors Colored Daliah's (Piroshop omlabeling)! Een geweldige bak, goeie spreiding, goed tempo en mooie kleuren! Als deze kwalitatief net zo goed zijn als in 2019, heb je een fraaie bak! Nu maar wachten op de .4!

In potentie een hele leuke box. Ik wacht echter nog even een demo af de Katan boys kennende. Ik zie trouwens ook geen dahlia's, maar peony's in het productfilmpje, of is er iets wat ik verkeerd inschat?

In potentie een hele leuke box. Ik wacht echter nog even een demo af de Katan boys kennende. Ik zie trouwens ook geen dahlia's, maar peony's in het productfilmpje, of is er iets wat ik verkeerd inschat?
Wat er tot nu toe van Hello geschoten is presteerde echt goed dus deze zal echt niet slechter zijn dan een Special #2

Katan boys? Ben daar werkzaam geweest, nu eigenaar van Hello en het heeft niets met Katan te maken. Totaal andere plannen, strategie, ideeën en andere denkwijze. Die vergelijking moet een keer stoppen.

Katan boys? Ben daar werkzaam geweest, nu eigenaar van Hello en het heeft niets met Katan te maken. Totaal andere plannen, strategie, ideeën en andere denkwijze. Die vergelijking moet een keer stoppen.
Maak je daar niet druk om. Dat gaat vanzelf wel een keer over maar de links zijn er nu eenmaal, je geeft al aan dat je oud medewerker bent van Katan en er zijn natuurlijk best wat producten die gelijk(aardig) zijn. De meeste Katan producten waren van een prima kwaliteit en met wat we tot nu toe gezien hebben wordt het er alleen maar beter op.

Sorry voor de offtopic. Dit zijn omlabelingen van de special serie van Katan. Weten jullie of de forza 4 ook komt? Jammer dat er bijna geen goede whistling compounds meer zijn.

Back
Bovenaan