(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Wordt nog niet echt om "gevogten" :D Leuk bedacht josZie, maar voor mij veel te ver weg.

Met enkel een plaatsnaambord had je wel heel mensen op het verkeerde been gezet..

Zo nadat ik woensdag de stok heb gehaald. En vandaag geprobeerd tussen de buien door hem naar een nieuwe plek te brengen. Bij deze veel plezier met zoeken9E2F275B-3303-437C-8276-17765E59F561.jpgF174F324-6764-4729-A054-1DFDCFE42AC1.jpg0FF6A7CA-18ED-4BD6-99A3-18749B878CDE.jpg

Zo ondertussen is de 3.0 stok bijna 3 jaar onderweg en het blijkt toch wel een succes te zijn!
Ik heb alle locaties onder elkaar gezet in Google en daaruit blijkt dat de stok ruim 2405km heeft afgelegd. Bizar!
De reistijd voor deze 2405 km is ruim 30 uur.

hieronder een lijst waar de stok zoal is geweest.

-Eindhoven
-Bergen op Zoom
-Roosendaal
-Kwintsheul
-Nootdorp
-Lathum
-Biddinghuizen
-Amersfoort
-Borger
-Assen
-Hengelo
-Bussloo
-Doornspijk
-Hoorn
-Breukelen
-Bruinisse
-Breda
-Acht
-Wateringen
-Zoetermeer
-Bleiswijk
-Den Haag
-Pijnacker
-Klarenbeek
-voorst
-Zwolle
-Avenhorn
-Sneek
-Utrecht
-Wierden
-Ommen
-Emmen
-Rijnsburg

Zo ondertussen is de 3.0 stok bijna 3 jaar onderweg en het blijkt toch wel een succes te zijn!
Ik heb alle locaties onder elkaar gezet in Google en daaruit blijkt dat de stok ruim 2405km heeft afgelegd. Bizar!
De reistijd voor deze 2405 km is ruim 30 uur.

hieronder een lijst waar de stok zoal is geweest.

-Eindhoven
-Bergen op Zoom
-Roosendaal
-Kwintsheul
-Nootdorp
-Lathum
-Biddinghuizen
-Amersfoort
-Borger
-Assen
-Hengelo
-Bussloo
-Doornspijk
-Hoorn
-Breukelen
-Bruinisse
-Breda
-Acht
-Wateringen
-Zoetermeer
-Bleiswijk
-Den Haag
-Pijnacker
-Klarenbeek
-voorst
-Zwolle
-Avenhorn
-Sneek
-Utrecht
-Wierden
-Ommen
-Emmen
-Rijnsburg

Dude, ik ben toevallig net bezig met een kaartje met de route van de stok :bonk:
Dit scheelt me wel een hoop scroll werk trouwens :cool:

Terwijl EHVuurwerk bezig was met een lijst te maken, was ik toevallig bezig met een kaartje te maken waar de stok allemaal is geweest. :p

Nieuwe locatie staat er wel alvast op, meer info maandag als ik 'm een plek heb gegeven.

IMG_20200829_224416.jpg

Back
Bovenaan