(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Op 3 plaatsen geweest en aan gekoppeld.... gelijk mensen zich ermee bemoeien wat het was..
Maar weer weggehaald dus...
Nu eindelijk een plekje...wel beetje makkelijk maar dat houd de vaart er een beetje in misschien :)

2n8t1fb.jpg

153sja0.jpg

902atx.jpg

Gelukkig, de stok is weer verdwenen uit Leiden en heeft zijn nieuwe bestemming gekregen! "Makkelijk" doet er niet aan toe! Mijn locatie was ook makkelijk, maar het heeft 1,5 maand geduurd totdat deze werd opgehaald! Het is maar net wie er de tijd voor heeft en moeite neemt!

De sleutel toch gevonden, mooi verstopt hoor, savonds zie je hem niet zo snel. Moet nu door naar m'n werk, foto's en locatie komen later

De sleutel toch gevonden, mooi verstopt hoor, savonds zie je hem niet zo snel. Moet nu door naar m'n werk, foto's en locatie komen later
Thx
Gelukkig heb je de sleutel gevonden !
Kon niet echt een betere plek vinden voor de sleutel... :p

Blij dat de stok weer onderweg is, komt weer beetje vaart in het spel :)

Ik heb morgen een begrafenis, ik zal dinsdag eens een mooi plekje zoeken (moet vanuit Spijkenisse richting Rijen om mn vuurwerkprijs op te halen :D)

Laatst bewerkt:
Wat ben ik toch een kluns, de afgelopen dagen waren erg onrustig, en nu heb ik de "vuurwerkstok" in de auto laten liggen, waar mijn zus t/m 1 Januari mee weg is.... Ik had hem graag nog van hand laten wisselen in 2015... Mijn excuses.

Back
Bovenaan