(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Nieuwe plek vuurwerkstok !

Nieuwe plek vuurwerkstok !

Bij deze een nieuwe plek voor de vuurwerkstok!

Hint: De foto's zijn gemaakt bij een weg ergens tussen een meer die genoemd is naar een plaats in Limburg en als je iets verder rijdt kom je uit bij een school waar ze in alle vakken les krijgen behalve engels!

Ik zeg succes maar weer! :cool:

Bijlagen

• vuurwerkstok1.jpg
    vuurwerkstok1.jpg
    186,6 KB · Weergaven: 0
  • vuurwerkstok2.jpg
    vuurwerkstok2.jpg
    157,5 KB · Weergaven: 0
  • vuurwerkstok3.jpg
    vuurwerkstok3.jpg
    178,1 KB · Weergaven: 0
  • vuurwerkstok4.jpg
    vuurwerkstok4.jpg
    161 KB · Weergaven: 0
  • vuurwerkstok5.jpg
    vuurwerkstok5.jpg
    239,5 KB · Weergaven: 0
  • vuurwerkstok6.jpg
    vuurwerkstok6.jpg
    196,9 KB · Weergaven: 0
Tsja, als jij direct de locatie plaatst na 5 minuten, maak je het voor de rest wel erg makkelijk! :bonk:

Tja, als ik na alle aanwijzingen binnen 2 minuten op Google maps de locatie vind terwijl ik daar niet eens bekend ben, deel ik dat even in de hoop dat iemand hem snel oppikt en eens een keer een beetje richting Rotterdam brengt :D

Ben eens even poolshoogte wezen nemen en de stok ligt er nog! Hij wordt voordat het nieuwe jaar aanbreekt toch nog wel opgehaald hopelijk?!

Als het deze week droog is (vrijdag), gaat die met mij mee:p. Zit dat ding op slot ofzo of kan ik hem gelijk mee nemen?

helaas afgelopen week geen tijd gehad om de stok op te halen/zoeken. Ik moet 2e kerstdag in de avond/ nacht richting Amsterdam. Als ik fit genoeg ben ga ik 's nachts nog even zoeken (rond een uurtje of 05:00)

Back
Bovenaan