(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Ik kom er niet vandaan, ken het daar ook niet en helaas kom ik binnenkort ook niet in de buurt, maar als je een beetje handig bent met Google Maps heb je het zo gevonden hoor! Een cryptische hint mag na 3 weken vast wel:

"Kies voordat je er als een haas vandoor gaat wel het juiste spoor, anders vis je weer achter het net..."

Have fun! :p :wink: :D

Ah daar :)
Jaren dagelijks langs gereden....

Bassie heeft 'm niet stiekem opgehaald?
Want anders haal ik 'm straks op :)

Overigens moet je wel die afrit van de snelweg nemen maar daar ligt de Vuurwerkstok niet. Als ik het goed heb staan daar namelijk geen stoplichten terwijl je die wel op de foto's van de locatie ziet staan. Mijn tip was:

"Kies voordat je er als een haas vandoor gaat wel het juiste spoor, anders vis je weer achter het net..."

In die zin staan 2 hints die te maken hebben met de omgeving van de juiste straat en 1 hint voor de juiste straatnaam (in willekeurige volgorde)...

@John Doe: correct me if I'm wrong!!

Overigens moet je wel die afrit van de snelweg nemen maar daar ligt de Vuurwerkstok niet. Als ik het goed heb staan daar namelijk geen stoplichten terwijl je die wel op de foto's van de locatie ziet staan. Mijn tip was:

In die zin staan 2 hints die te maken hebben met de omgeving van de juiste straat en 1 hint voor de juiste straatnaam (in willekeurige volgorde)...

@John Doe: correct me if I'm wrong!!

Helemaal juist Gizmo75!

ik snap er geen zak van haha. ik ben ook niet bekend in die omgeving, maar moest even in oldenzaal zijn... ik heb de stok niet opgehaald :(

Nog ff een checkvraag: als ik het goed heb, is het bij de stoplichten na de rotonde vanaf de snelweg (stoplichten ztaan er nu, maar dit was eerst nog een rotonde) rechtsaf en dan kom je op deze straat toch? Paar jaar terug heeft Royal hier vlakbij de demo gehouden...

klopt dat?

Nog ff een checkvraag: als ik het goed heb, is het bij de stoplichten na de rotonde vanaf de snelweg (stoplichten ztaan er nu, maar dit was eerst nog een rotonde) rechtsaf en dan kom je op deze straat toch? Paar jaar terug heeft Royal hier vlakbij de demo gehouden...

klopt dat?

Kijk is of je het op Google Maps kan vinden, werkt ook altijd handig :wink:

Zo...het toeval wil dat ik vandaag toevallig in Oldenzaal moest zijn....en raad eens? Inderdaad: hij is in mijn bezit! Nu eens nadenken om er een mooie slinger aan te geven...zeker is dat het sowieso een andere provincie wordt. :wink:

Bijlagen

• DSC_0041.jpg
    DSC_0041.jpg
    262,4 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan