bassie1978
VWC lid
hmmm dan is dit wss niet de kant van hengelo denk ik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zou leuk zijn als er weer wat beweging in kwam. Helaas voor mij niet echt in de buurt
Ik kan hem woensdagavond eventueel ophalen! Rij ik erlangs als ik afrit 32 neem?
Overigens moet je wel die afrit van de snelweg nemen maar daar ligt de Vuurwerkstok niet. Als ik het goed heb staan daar namelijk geen stoplichten terwijl je die wel op de foto's van de locatie ziet staan. Mijn tip was:
"Kies voordat je er als een haas vandoor gaat wel het juiste spoor, anders vis je weer achter het net..."
In die zin staan 2 hints die te maken hebben met de omgeving van de juiste straat en 1 hint voor de juiste straatnaam (in willekeurige volgorde)...
@John Doe: correct me if I'm wrong!!
Nog ff een checkvraag: als ik het goed heb, is het bij de stoplichten na de rotonde vanaf de snelweg (stoplichten ztaan er nu, maar dit was eerst nog een rotonde) rechtsaf en dan kom je op deze straat toch? Paar jaar terug heeft Royal hier vlakbij de demo gehouden...
klopt dat?