(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Ja sorry mensen, bizar druk weer op werk, maar d8 er pas aan.
Volgende week werk ik weer snachts, overdags vrij, dus dan kan ik wel een plekje zoeken:)

@Steef-Kaboom, hahaha, weet niet of het ´toegestaan´ is, maar je bent welkom:)
Anders zou je hem toch snel ophalen waar ik hem zou hangen, paar dorpen verder...

Volgende week werk ik weer snachts, overdags vrij, dus dan kan ik wel een plekje zoeken:)

Anders zou je hem toch snel ophalen waar ik hem zou hangen, paar dorpen verder...

Prima hoor :p komende dinsdag weer student chauffeuren dus dan komt hij wel weer ergens.. :P

uiteraard mag de stok ook opgehaald worden :)

Hij is niet heel ver gekomen, maar hij is weer losgelaten om door een ander gevonden te worden.

Dat ie nu weer een slinger Nederland in mag krijgen:)

De foto´s:

Stok hangt rechts, sleutel links.
DSC_0281.jpg

DSC_0283.jpg

En de mooie omgeving om te stoken, uhh, bedoel fietsen:)
DSC_0284.jpg

Poeh zeg! Je hebt het niet makkelijk gemaakt met zulke rotfoto's met geen enkele referentie erin! Amersfoort is nogal groot met veel toegangswegen. Ik kan niet zomaar uitvogelen welke toegangsweg dit is. Ik denk dat ie op deze manier alleen door Amersfoorters gevonden kan worden die de lokatie toevallig herkennen.

Poeh zeg! Je hebt het niet makkelijk gemaakt met zulke rotfoto's met geen enkele referentie erin! Amersfoort is nogal groot met veel toegangswegen. Ik kan niet zomaar uitvogelen welke toegangsweg dit is. Ik denk dat ie op deze manier alleen door Amersfoorters gevonden kan worden die de lokatie toevallig herkennen.

Dat was ook mijn eerste gedachte. Totdat ik de achterkant van dat naamplaatsbord zag en de aanname heb gedaan dat het om een weg/kruising gaat die tussen de plaats van het naambord en de plaats die er achterop staat gekalkt. Verder zie je bomen met tussen die bomen op de hoek van de weg een pand en verder weiland. Breng dat samen en je zou toch een eind moeten komen ook al kom je er niet vandaan. En toen had ik binnen 2min. de plek gevonden. Dus ik weet waar het is maar ik woon daar nou niet bepaald om de hoek. Voorlopig ga ik daar dus ook niet komen... :sad:

Maar misschien dat deze reactie helpt als hint!

@Shell-Martijn: Google Street View laat ook nog eens oude foto's zien van voor de nieuwe asfaltlaag, belijning ontbreekt, drempel bestaat nog niet, enz. Dat maakt het nog lastiger!! :wink:

mku89k.jpg

De stok is inmiddels in de provincie's: Brabant, Utrecht, Drenthe en Gelderland geweest. :)

waar de stok is geweest:

Son en Breugel (Brabant)
Soest (Utrecht)
Soest (Utrecht)
Rosendaelse Veld (Gelderland)
Koekange (Drenthe)
Zuidlaren (Drenthe)
Amersfoort (Utrecht)

Laatst bewerkt:
Ik stap uit het spel, gewoon te weinig tijd. Het was makkelijk de stok zoeken, enkel in me bezit toch lastig hem snel weer te verstoppen:)
Leuk om even meegedaan te hebben. Wens iedereen nog veel plezier met dit spel:)
Groeten

Sorry voor de vertraging!
Ik probeer de stok te plaatsen waar hij nog niet is geweest. Hij zal dit weekend uiterlijk volgend weekend worden verplaatst!

De stok ligt op een nieuwe lokatie in een nieuwe provincie!

t8aohk.jpg

Foto 1: Plankje zit aan Oldenzaal bord aan de overkant vd weg. Sleutel zit aan verkeersbord ernaast.
334i4uv.jpg

Foto 2: Foto vanaf de andere kant.
2gya7ar.jpg

Foto 3: Omgeving, beetje moeilijk te zien maar hier zit een viaduct.

Succes!!!

Back
Bovenaan