Wie draagt er een vuurwerkbril ?

Wie draagt er een vuurwerkbril ?

• Ja, ik draag een vuurwerkbril !

Stemmen: 181 65,8%
  • Nee, ik draag geen vuurwerkbril !

Stemmen: 94 34,2%

• Totaal stemmers
    275
Voor de freaks die geen vuurwerkbril dragen, bedenk wel dat vooral veel kinderen opkijken naar mensen die veel vuurwerk de lucht injagen. Als je dan een bril draagt zullen kinderen zelf ook sneller een vuurwerkbril dragen naar mijn idee.

Topopmerking!

Zelf ook altijd vuurwerkbrilletje op. Man, man, man! Je gaat toch geen onnodig risico lopen met één van de kostbaarste onderdelen van je lichaam..

Voorgaande jaren geen op gehad. Vorig jaar 1 van de buurman gekregen. En bij zena 3 billen gescoord voor dit jaar. Dit jaar voor het eerst aan de bril met de familie die buiten gaat staan (als ze hem op willen)

Ik doe beide, soms draag ik een vuurwerkbril en soms niet. Natuurlijk wil je er altijd wel eentje bij je hebben voor het geval er iets gebeurt.

Als je er eentje in je jas of broek hebt zitten (en dus niet op je neus) en er gebeurd iets ben je denk ik te laat. Een vuurwerkbril draag ik de hele dag want die van Zena zitten prima. Er hoeft maar één brandend stukje karton, of een héél klein beetje gips in je ogen te komen en je zit de rest van de avond met een nat washandje op je oog. Of erger..

ik draag hem wel omdat ik bijna door een aangeschoten maat :angry:me oog bijna kwijt was door een brandende aan steekfakkel zins dien nodig ik hem niet meer uit.:D

Hier heb ik een brilletje op, meer om het goede voorbeeld te geven en mensen het idee te geven dat het nu veilig is dan dat het echt helpen.

Vorig jaar voor het eerst, en beviel me heel prima! Geen zorgen meer om mn ogen. Zes uur ging hij op en 2 uur weer af :) Had er een aantal gehaald voor de mensen die mee kwamen stoken. Paar vrienden wilden hem niet op, maar ja, moeten ze zelf weten.

Ik zowiezo, en iedereen die bij mij met Oud&Nieuw is moet er 1 op, doen ze dat niet dan kunnen ze mij nooit verantwoordelijk stellen. Ze doen het eigenlijk allemaal braaf, want al dat kruit en papier wat naar beneden komt is vervelend zat...

Als ik eerlijke moet zijn heb tot nu nog geen ene keer een vuurwerkbril op gehad met oudjaars avond :shocked:

Tewel ik er wel 5 heb liggen zitten allemaal nog ingepakt :p

Ik draag hem ook en deel ze ook uit aan degene die bij ons kijken er er geen hebben. Mijn kids moeten er ook zeker een op. En gelukkig vinden ze t helemaal niet erg. Als ze er geen een op hebben mogen ze namelijk niks afsteken.

Ook ik draag eigenlijk standaard een vuurwerkbril... al moet ik toch nog eens iets verzinnen tegen het beslaan van zo'n bril.. dat is voor mij meestal de reden om 'm te vaak niet op te hebben..

dus als iemand nog een tip heeft? :)

heb met oud en nieuw altijd een bende kids om me heen en die mogen niet eerder naar buiten met een bril op , dus ook deze jongen want je hebt maar twee ogen en daar moet je heel je leven mee doen en je bent en blijft een rund als je met vuurwerk stunt

Ook ik draag eigenlijk standaard een vuurwerkbril... al moet ik toch nog eens iets verzinnen tegen het beslaan van zo'n bril.. dat is voor mij meestal de reden om 'm te vaak niet op te hebben..

dus als iemand nog een tip heeft? :)

Beetje insmeren met afwasmiddel.

Ik zou graag een bril dragen maar aangezien ik zelf al een bril draag word dit het hem niet en heb nog steeds geen fatsoenlijike overzet bril gevonden en die veiligheidsbrillen opsterkte zijn me voor die ene dag gewoon te duur.

zelfde hier! Al moet ik wel zeggen dat het echt super verstandig is om een vuurwerkbril te dragen!!!
Eén keer heb ik een babypijl tegen mijn bril gehad en een andere keer een stuk hard wegvliegend karton van een kleine cake van de buurman die uit het niets kapot knalde.

Tot die babypijl dacht ik van: Dat overkomt me toch niet... Sinds dien raad ik een bril aan iedereen aan!! Hiervoor geldt: Beter voorkomen dan genezen.
En ik moet zeggen dat ik ook veel mensen een bril zie dragen, vooral kinderen.

Groet

Back
Bovenaan