[Forumgame] De vuurwerkstok!

nou ligt hij in een echte vuurwerkstad/dorp en word hij niet opgehaald, kom kom snel snel! iemand halen dat ding! :p

maandelijkse kick.

stelletje vuurwerk-gekken maken me niet wijs, dat niemand in baarle is gekomen toch? :p

Even een kick!
Voor dit toch wel leuke spel, teminste als meer mensen mee gaan doen!

Nu zijn er toch wel meer mensen op de been als de rest van het jaar, jullie gaan mij iig niet wijs maken dat er niemand in de buurt van de stok geweest is...... of de stok moet al weg zijn natuurlijk.

Erg zonde dat dit spel na zoon goede start dood loopt..
Is er intresse voor een nieuwe stok?
Dan kan ik um misschien een nieuwe maken/ regelen..
Alleen moet er wel intresse zijn.
En nieuwe regeltjes lijkt me ook slim..
Wat vinden julie?

Erg zonde inderdaad, denk dat als de stok word ogpehaald op deze locatie de stok verder het land in moet gaan zodat meer mensen er mee in contact kunnen komen. En er dus ook meer animo onstaat.

Vier daar vrijdag aanstaande toevallig sinterklaas in de buurt, zal eens kijken of die er nog ligt.
Als die er nog ligt neem ik m wel mee richting Rotterdam en omgeving.

@Pyroguy:

Het klopt!

IMG_0128.jpg

Tadaaaa!

Niet het makkelijkste bord hea? Om het pittig te maken!
IMG_0131-kopie.jpg

Hij ligt er knusjes bij!
De sleutel kan je boven het bord vinden!
IMG_0130-kopie.jpg

Aangezien ik er op gok dat driekwart het bord niet kent geef ik een hint van de omgeving!
IMG_0129-kopie.jpg

Schieten de meeste nog niks mee op! Laatste hint dus! :D
IMG_0132-1.jpg

Verder wil ik nog zeggen dat ik de stok een bon voyage wens!

Vier daar vrijdag aanstaande toevallig sinterklaas in de buurt, zal eens kijken of die er nog ligt.
Als die er nog ligt neem ik m wel mee richting Rotterdam en omgeving.

top top top!

Ben wezen kijken, heb het sleuteltje in slechte maar werkende staat gevonden op de plek waar die hoorde te liggen.
De stok was echter foetsie, viel me op dat er aan de berm gewerkt was deze was gemaaid en omgespit.
Ook lagen er flink wat herfstbladeren.
Heb me best gedaan, heb zelfs nog met wat balpennen staan graven rond de palen maar als ik e foto zo zie was de stok echt weg.
Heb zelfs nog gekeken bij de welkom in baarle-nassau/baarle-hertog borden aan de grote weg die paralel loopt aan dit weggetje.
Heb uiteindelijk ook hier het sleuteltje achtergelaten in de groeven van een van deze twee borden net als op de foto een paar posts boven mij, mocht deze nog nodig zijn ligt deze nu dus daar!
Zal daar morgen nog even een foto van uploaden voor de duidelijkheid.

Heb 'm uiteindelijk niet kunnen vinden, zonde van de moeite die davinstyle heeft gedaan!

Als er weer een nieuwe vuurwerkstok aan een reis gaat beginnen stel ik voor om het wat beter te verstoppen. Beetje net als de eind-cache net als bij geocachen.
Mocht de stok dan net als nu wat langer liggen dan ligt die niet in t zicht waardoor gemeente, omwonenden of nieuwsgierige passanten 'm niet verwijderen.

Back
Bovenaan