YorickT
VWC lid
Dit is hopenlijk een succesvol nieuw spel op vuurwerkcrew, op andere fora is het een super leuk spel!
De bedoeling van het spel is vrij simpel, een iemand plaatst de stok ergens, sluit hem af en verstopt de sleutel in de buurt van de stok.
diegene die hem ophaalt, maakt hem zo snel mogelijk vast aan een nieuwe plek. en dit herhaalt zich tot het eeuwige. Zo laten we de stok door heel Nederland reizen!
echter zijn er wel een aantal regels:
- de stok moet worden vast gemaakt aan een 'welkom in...' of 'u verlaat...' bord zodat ze voor het begin van het spel wat makkelijker te vinden zijn.
- de stok mag niet 2x achter elkaar verplaats worden door dezelfde persoon
- de stok mag niet 2x achter elkaar in de zelfde plaats liggen! zodat hij ook rond reist en niet een spel tussen een paar leden word.
- als je de stok vind zorg je dat de stok zo snel mogelijk op een andere plaats ligt.
- als je de stok ergens plaatst maak je minimaal 3 foto's , een of twee van de omgeving, een van het bord waar de stok aan vast ligt, en een foto van de plaats waar de sleutel ligt.
- je mag het bord/stok best versieren, zolang hij maar bruikbaar blijft.
- de sleutel moet in een ring van 20M binnen de vuurwerkstok blijven!
het slot om de stok dient alleen zodat hij niet meegenomen of verplaats kan worden door mensen buiten vuurwerkcrew.nl
ik heb ook foto's bijgevoegd van onze stok, en morgen ga ik hem verstoppen en dan plaats ik de 3/4 foto's met de hints.
Plaatsen in nederland waar de vuurwerkstok is geweest:
- Geleen (limburg) Davinstyle
- Munstergeleen Limburg Tristen
- Helmond Noord Brabant 5Pyroman5
- Breda - door 3xH
- Baarle - door 7klapper
help jij deze stok ook door Nederland?
Succes en veel plezier met 'de vuurwerkstok'
De bedoeling van het spel is vrij simpel, een iemand plaatst de stok ergens, sluit hem af en verstopt de sleutel in de buurt van de stok.
diegene die hem ophaalt, maakt hem zo snel mogelijk vast aan een nieuwe plek. en dit herhaalt zich tot het eeuwige. Zo laten we de stok door heel Nederland reizen!
echter zijn er wel een aantal regels:
- de stok moet worden vast gemaakt aan een 'welkom in...' of 'u verlaat...' bord zodat ze voor het begin van het spel wat makkelijker te vinden zijn.
- de stok mag niet 2x achter elkaar verplaats worden door dezelfde persoon
- de stok mag niet 2x achter elkaar in de zelfde plaats liggen! zodat hij ook rond reist en niet een spel tussen een paar leden word.
- als je de stok vind zorg je dat de stok zo snel mogelijk op een andere plaats ligt.
- als je de stok ergens plaatst maak je minimaal 3 foto's , een of twee van de omgeving, een van het bord waar de stok aan vast ligt, en een foto van de plaats waar de sleutel ligt.
- je mag het bord/stok best versieren, zolang hij maar bruikbaar blijft.
- de sleutel moet in een ring van 20M binnen de vuurwerkstok blijven!
het slot om de stok dient alleen zodat hij niet meegenomen of verplaats kan worden door mensen buiten vuurwerkcrew.nl
ik heb ook foto's bijgevoegd van onze stok, en morgen ga ik hem verstoppen en dan plaats ik de 3/4 foto's met de hints.

Plaatsen in nederland waar de vuurwerkstok is geweest:
- Geleen (limburg) Davinstyle
- Munstergeleen Limburg Tristen
- Helmond Noord Brabant 5Pyroman5
- Breda - door 3xH
- Baarle - door 7klapper
help jij deze stok ook door Nederland?
Succes en veel plezier met 'de vuurwerkstok'
Laatst bewerkt door een moderator: