Fonteinen Box

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Fonteinen Box
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 20 fonteinen
Effectomschrijving: De Fonteinen Box bevat 20 fonteinen van de categorie F1 en is geschikt voor buitenshuis gebruik. In deze Box zitten 4 verschillende soorten fonteinen met elk een eigen kleur-effect.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €6,99

Aldi Fonteinen Box.JPG

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Spijt dat ik deze gekocht heb... normaalvond ik de knetterfontein uit het mix pakket het beste en vond ik de hyper fonteinen ook echt goed dus dacht ideaal dit pakket.... nou niet dus.

Heb hier ook 2 doosjes van moet zegen prima dingen voor die prijs.. ondanks dat altijd beter ken maar voor cat1 is toch prima spul zekers voor die prijs

Zou mij niet verbazen als die volgend jaar zijn aangepast. IL&T neemt dezer dagen immers alle F1 onder de loep.

Wat is er aan deze fonteinen en die van Aldi van voorgaande jaren wat niet binnen de regelgeving zou vallen dan? Met andere woorden, waarom zouden importeurs bang zijn voor afkeur van de fonteinen?

Heb hier nog een doosje van, 2019 versie zelfs, die zijn best schaars zo ondertussen! :D
Durf het niet eens aan te steken, verwacht zwaar teleurgesteld te raken:rolleyes:

Back
Bovenaan