Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even een geniet momentje gehad. Ik dacht dat er een losse cake werd afgestoken bleek het een compound te zijn met minimaal 200 schoten. Samen met mijn zoon uit het dakraam hangen en genieten van een mooi spektakel :D

Hier dit weekend weer veel de lucht in gegaan. Altijd hetzelfde zo'n week voor oud en nieuw. Daarvoor was het vrij rustig. Kunnen niet wachten. Gevalletje kruitstress.

Er was al vrij veel te horen afgelopen tijd, maar nu de kerstvakantie is begonnen wordt er nog een tandje bijgeschakeld..

Zat gisteren in mijn afmix studio, hoor ik over ineens wat knallen, dus ik draai me naar het raam, zie ik aan het einde van mijn straat toch zomaar een cake de lucht in gaan, kriebels, kriebels en nog eens kriebels:D

nou beste mensen van vwc alvast een gelukkig nieuw jaar:p we zijn hier nl aan oud en nieuw begonnen(ik niet maar de buurt) de Hele dag Al(politie en veraders soms vrije dag??)wel gezellig:wink:

Zojuist bij mijn ouders al een cake de lucht in zien gaan. Daarnaast zelf ook al wat cat1 gestookt. Dat inspireerde blijkbaar enkelen, wat daarna hoorde ik in de verte ook wat cat1.

Hier ook, heb al wat cakes horen en zien gaan ook hier en daar een knal en rondom mijn woning welliswaar best een berg cat1! Erg leuk

Hier ging het gisteravond ook behoorlijk tekeer weer hoor. Denk dat het vanaf nu niet meer minder zal worden.

Hier ging het gisteravond ook behoorlijk tekeer weer hoor. Denk dat het vanaf nu niet meer minder zal worden.

Ik denk het ook inderdaad, helemaal met de zeer rustige weersomstandigheden de laatste dagen van het jaar. Normaal zit er altijd nog wel dagen met harde wind/buien tussen dan merk je meteen dat er minder wordt afgestoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan