Het is echt onnodig om naar koln te rijden hoor . Daarnaast is het heel vroeg gaan ook niet altijd beter..Niet te ver dus. Mocht ik gaan wil ik zeker tot na Koln rijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is echt onnodig om naar koln te rijden hoor . Daarnaast is het heel vroeg gaan ook niet altijd beter..Niet te ver dus. Mocht ik gaan wil ik zeker tot na Koln rijden.
De folder van thomas philips is ook uit. Lijkt me een beetje overbodig om een heel nieuw topic aan te maken dus ik gooi hem hier maar in:
![]()
Blätterkatalog
www.thomas-philipps.de
Afgelopen zaterdag had Albert nog een demo voor de influencers/winkels. Naar verluid hebben ze het wel degelijk, en lagen de bunkers daar vol. Dingetje is alleen wel dat menig duits vuurwerkfan ook zegt dat Albert na 9u op dag 1 niet meer te verkrijgen zal zijn door de giga vraag.
Vanuit Albert is er ook geen officiele bekendmaking of winkels nog naleveringen zullen krijgen, of dat juist alles in 1x wordt geleverd zoals voorheen veelal het geval was. Dit is wel veel gevraagt, maar bewust door Albert geen antwoord op gegeven. Vermoed dus dat de filialen 1 levering krijgen.
22dec definitief antwoord/bekendmaking op voorraden bij de filialen, en 29dec gewoon om 6u voor die lidl staan wil je zeker wat albert spul krijgen.
T komt er dus wel aan, vraag is alleen waar en hoeveel. Wellicht dat Lidl het er bewust af heeft gehaald gezien Albert geen goede beloftes kon afgeven.
Geen Bugano fonteinen op de lijst lijkt het, alleen eentje van 10 euro.Ik ben afgelopen weekend in Duitsland geweest bij een Lidl in Kleve en daar lagen al de bestelformulieren. De Albert producten staan wel afgebeeld op de bestelformulieren.
Inderdaad viel mij ook op.Geen Bugano fonteinen op de lijst lijkt het, alleen eentje van 10 euro.
Toch aardig nog wat prijs veranderingen zo te zienIk ben afgelopen weekend in Duitsland geweest bij een Lidl in Kleve en daar lagen al de bestelformulieren. De Albert producten staan wel afgebeeld op de bestelformulieren.
Viel mij ook al op.Geen Bugano fonteinen op de lijst lijkt het, alleen eentje van 10 euro.
Als ze nog toekomen aan die lijsten dan kan je daarop inderdaad aangeven wat je zou willen hebben en dan pakken ze het voor je. Maar ze vullen dan soms ook nog tussentijds de schappen aan.Is het dan mogelijk om vuurwerk te bestellen bij de Lidl in Duitsland? Of is dat oor de filialen waar je niet in mag. De echte grensfilialen zeg maar.
Ik ben afgelopen weekend in Duitsland geweest bij een Lidl in Kleve en daar lagen al de bestelformulieren. De Albert producten staan wel afgebeeld op de bestelformulieren.