Folder Lidl Duitsland 2025

Iedereen die denkt dat ie albert gaat verkrijgen kan alvast rustig slapen want de kans dat je wat bemachtigd is 0,001%.

De Duiters liggen daar voor de deur en kopen alles op.

Op dit moment kun je beter naar belgie rijden ALPECO daar kun je nu al
Albert producten kopen en gegarandeerd voorraad.

Misschien eff bellen voordat je gaat rijden.
De kans is klein ja. Maar belgie zie ik toch niet als een alternatief. Niet Alles van Albert is interessant. lk vind voornamelijk de 30mm cakes van Albert mooi. Daarnaast zijn de prijzen van Albert producten in Belgie een stuk hoger.

Vind het hele Lidl en Aldi avontuur prachtig ieder jaar.
Vorig jaar behoorlijk eind Duitsland in gereden was voorbij Essen, geen andere Nederlanders maar vol met Duitsers.

Hele rij met Duitsers die als een stelletje orcs naar binnen rende opzoek naar de laatste hobbits toen de deuren open gingen.
Stonden te trekken aan alles met een lontje wat omhoog schoot behalve de vulkanen. Dat komt mooi uit want ik ga puur voor de fontijnen.

Ik liep met 5 minuten weer naar buiten met 7 vulkanen, een broodje en blikje red bull te genieten van de chaos bij die Duitsers.
Dit jaar ga ik weer, ik heb dit keer me popcorn maar mee denk ik.

Ik ga altijd het eerste dorpje dan denk je is dat niet druk, maar bij mij valt het altijd reuze mee. gewoon er zo vroeg mogelijk zijn en dan komt het wel goed.

Ik bestel standaard het grotere spul in NL. Ik vul dit altijd aan met spulletjes uit DE. Ik denk dat dit de vijfde keer zal worden dat ik in Duitsland een kijkje ga nemen. Vroeger stond mijn hoofd er niet naar. Vooral doordat ik er een verkeerd beeld bij: drukte en verhalen over mindere kwaliteit. Toen ik er eenmaal was geweest, was ik verslaafd. Gewoon lekker van genieten en zien wat er is. Gezien de folders die ik voorbij heb zien komen, moet er altijd wel wat leuks tussen zitten.

Mooie verhalen allemaal. Ik ga nu voor de 18e keer naar Duitsland! Van 2007 tm 2016 bij Zuid Limburg de grens over. Vanaf 2017 bij Groningen / Drenthe de grens over. Ik vind het 1 groot avontuur ook al wordt ik binnenkort 50.

Back
Bovenaan