Folder Lidl Duitsland 2025

Afgelopen jaar zat ik ruim 4 uur duitsland in (vlakbij Luxemburg) en daar was het ook gekkenhuis met Nederlanders haha. Direct aan de grens sla ik zoiezo altijd over, maar uur verder duitsland inrijden heeft ook bijna geen nut. Als je een afgelegen Lidl/Aldi weet dan heb je goed kans dat het daar een stuk rustiger is. 98% gat naar de grotere steden.

Tegenwoordig gaat men steeds meer werken met lijstjes die je buiten in moet vullen, afgeeft aan een medewerker en binnen je producten in kar voor je klaarzetten. Filialen in Uelsen en Gronau zijn hier vorig jaar naar overgestapt.

Goed, staat buiten dan een lange rij voordat je aan de beurt bent om je lijstje in te vullen, maar dat vind ik prettiger dan dat oorlogsgebied wat ontstaat wanneer iedereen mag graaien.

Ik was zeker ook wel 75 km de grens over, niks geen voorraad en de Nederlanders stonden elkaar alleen maar aan de kant te duwen. Dat fabeltje is dus ook verleden tijd.

Denk dat er gewoon elk jaar meer mensen die kant op gaan met het idee ook verder te moeten rijden, dus het is gokken en geluk hebben.

Het wordt ieder jaar drukker en de invasie van Nederlanders verspreidt zich steeds dieper Duitsland in. De oplossing is vrij simpel: Neem je tijd, ga niet in een achterlijk lange rij staan, maar kijk gewoon een dorp verder. Vermijd ook de grotere steden.

Als laatste: Staar je niet blind op de Lidl. Er zijn genoeg winkels met veel leukere assortimenten. Ik ga alleen naar de Lidl voor Bugano's en nog een paar fonteinen. Albert boeit me niet, omdat de collectie van compounds en cakes al compleet is met mooier spul dan dat.

Nog een kleine aanvulling: Currywurst en schnitzels!

Laatst bewerkt:
Ik laat de supers denk ik links liggen dit jaar. Misschien wat kleine pruttel van de postenbörse. Ik verwacht de hele middag kwijt te zijn bij de speciaalzaken. Iemand daar ervaring mee? Het verhaal van langenberg kennnen we onderhand, daar gok ik het dan ook niet op.

Ik laat de supers denk ik links liggen dit jaar. Misschien wat kleine pruttel van de postenbörse. Ik verwacht de hele middag kwijt te zijn bij de speciaalzaken. Iemand daar ervaring mee? Het verhaal van langenberg kennnen we onderhand, daar gok ik het dan ook niet op.
Dream Feuerwerk & Perfect Fireworks zijn prima betrouwbare zaken

Tegenwoordig gaat men steeds meer werken met lijstjes die je buiten in moet vullen, afgeeft aan een medewerker en binnen je producten in kar voor je klaarzetten. Filialen in Uelsen en Gronau zijn hier vorig jaar naar overgestapt.

Goed, staat buiten dan een lange rij voordat je aan de beurt bent om je lijstje in te vullen, maar dat vind ik prettiger dan dat oorlogsgebied wat ontstaat wanneer iedereen mag graaien.
Om vervolgens anderhalf/2 uur in de rij te hebben gestaan, je bij het afgifte loket komt te staan en alles is uitverkocht wat je hebt aangevinkt

Iemand ervaring met de drukte omgeving Enschede? Wil het ophalen van de bestelling bij Vuurwerkkanjer evt combineren met bezoek Duitsland.

Om vervolgens anderhalf/2 uur in de rij te hebben gestaan, je bij het afgifte loket komt te staan en alles is uitverkocht wat je hebt aangevinkt
Ja die kans is aanwezig, zelf nog niet meegemaakt. Maar ga ook altijd met het idee dat niet alles wat je wil ook kunt krijgen.

Vroeg erbij zijn en beetje geluk hebben

Iemand ervaring met de drukte omgeving Enschede? Wil het ophalen van de bestelling bij Vuurwerkkanjer evt combineren met bezoek Duitsland.
's ochtends is het enorm druk. Middag en avond al wat rustiger, maar de beste cakes zijn vaak dan wel al uitverkocht. Als je geluk hebt en toevallig rond het bijvul moment komt kun je ze nog meepakken

• Like
Waarderingen: Kees
Maar hoe is het de 2e dag?

Dan ben ik eigenlijk nog nooit geweest.
Lijkt me dat het dan rustiger is en wel meer op voorraad?

Lijstje invullen buiten in een partytent, praatje maken met omstanders in de rij. Bonnetje afgeven en rustig de winkel binnen lopen. Daar staat je kar klaar bij de toetjes. Dit neemt ongeveer 2 uur in beslag. Jammer dat de Aligator en Funky Stars eruit zijn. Fire and Ice beste nieuwkomer wat mij betreft.

Ben vooral erg blij dat de omlabeling van de Stormy Flash nu ook bij de Aldi te verkrijgen is. Heb namelijk het gevoel dat de LIDL altijd gekkenhuis is, terwijl de rest reuze meevalt, iig wel waar ik altijd kom, niet eens heel diep Duitsland in.

Back
Bovenaan