Flying Serpents

Het valt me op dat de laatste reeks, tevens bij mezelf, niet naar behoren heeft gewerkt.
Ook mijn verwachting lag hoger...

Hieronder een filmpje ter evaluatie, aansluitend de Titanium Thunder van 2013 :)

[video]https://dl.dropboxusercontent.com/u/25973611/serpent.wmv[/video]

Het valt me op dat de laatste reeks, tevens bij mezelf, niet naar behoren heeft gewerkt.
Ook mijn verwachting lag hoger...

Hieronder een filmpje ter evaluatie, aansluitend de Titanium Thunder van 2013 :)

[video]https://dl.dropboxusercontent.com/u/25973611/serpent.wmv[/video]

De laatste reeks werk wel naar behoren.
Deze mines horen er namelijk volgens het besluit in te zitten daar er meer dan 20gr per tube in zit.
Wel is besloten deze in de volgende batch als 1e te schieten.

gr
Marchel

Marchel,

Dan vind ik jullie huidige adviesprijzen behoorlijk doorgedraaid, het spijt me te zeggen.
Hoe mooi jullie label ook is, ik ben dit jaar helaas niet overtuigd...

De laatste reeks werk wel naar behoren.
Deze mines horen er namelijk volgens het besluit in te zitten daar er meer dan 20gr per tube in zit.
Wel is besloten deze in de volgende batch als 1e te schieten.

gr
Marchel

Dat lijkt me een prima besluit, vond dat laatste salvo nogal een anti-climax aangezien de mines niet opvielen en de boeketten niet merkbaar beter waren. Je kunt ook gewoon de stickertjes van de hoofd en reserve lont omdraaien :p

Een geweldige mooier waaier is dit ook. Grote effecten met het mooie blauw en de gouden strobes erdoorheen:

Vanaf 0:12 met nog de 2 laatste rijen van Vip Cake W ertussen:

Prachtige cake, heb m ook ik de collectie zitten dit jaar. Moet hem alleen even bij de reservelont aansteken dus (neem aan dat ik een 2014 batch krijg)

Prachtige cake, heb m ook ik de collectie zitten dit jaar. Moet hem alleen even bij de reservelont aansteken dus (neem aan dat ik een 2014 batch krijg)

Kans is 100%
Dit artikel hebben we voor dit jaar in de uitloop gezet.
Volgend jaar gaan we kekijken of deze weer opgenomen zal worden.

Gr
Evolution Fireworks

Deze ook besteld, prima waaier hoor! Vind de tails trouwens ook best gaaf, geen spinners en geen dikke tail maar meer sierlijk. Prijs waarvoor hij in de uitverkoop terug te vinden is past er beter bij trouwens.

ik herinner me niet meer zo veel van deze cake, dat is meestal niet een heel goed teken. Helaas niet gefilmd.

Back
Bovenaan