Flying Serpents

Zoals ik al melde is dit berekend op het aantal shots de pittigste.

Deze exclusieve cake zal als adviesprijs 49.95,- krijgen.

Gr
Marchel

Deze gaat er bij mij wel komen als die op de demo's ook goed presteert. Vraag me alleen wel af wat je nu van die snaketails ziet als je er bijna onder staat (wat met oud en nieuw vaak het geval is)...

hahaha echt waar? Bij een demo waar iedereen op 50 plus meter ziet mag het niet en oudjaar staat iedereen op max 10 meter in de straat. Waar is het fout gegaan in dit land.

Hahaha een 30 mm fan mag niet, maar 48x Happy Thunder Q mochten wel tegelijkertijd tot ontbranding worden gebracht.

Wel raar, deze mocht niet geschoten worden op de valk demo maar in de finale stond hij wel, of heb ik het mis? Op 1:15 pluk je ze er zo tussenuit.

Had hier meer van verwacht, schot niet in fan- maar in z-shape en het snake-effect vond ik ook niet erg goed uit de verf komen. Lang niet zo mooi als op het filmpje iig...

Had hier meer van verwacht, schot niet in fan- maar in z-shape en het snake-effect vond ik ook niet erg goed uit de verf komen. Lang niet zo mooi als op het filmpje iig...

Ook deze was wat betreft productie niet wat die moest doen.
Heel erg vervelend voor de klanten en ook voor mij.
Ik ben inmiddels met een oplossing bezig en ook zal er een evaluatie komen met Katan.

Gr

Ik vond het niet eens erg dat hij in z-shape schoot, want dat heeft ook wel charme. Ik vond het vervelender dat hij haperde tijdens het schieten. Wel mooie uitwerkingen.

Film volgt later.

Back
Bovenaan