Flying Coal

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake voor het eerst in mijn collectie. Een cake met prachtige gouden effecten. Had er 2 van, dit was de eerste die iets wat kleine brocade effecten had, maar dat had die andere duidelijk goed gemaakt. Echt een topper dit!

Enig idee Pyromaniac 1975 of dat deze in het assortiment komt?
Ik zag hem niet op de website staan en ik vind het een schoonheid!

Enig idee Pyromaniac 1975 of dat deze in het assortiment komt?
Ik zag hem niet op de website staan en ik vind het een schoonheid!

Ik kan er helaas nog niet veel over zeggen.
Momenteel ben ik in afwachting van de demo's want naar wat ik momenteel al gezien en gehoord heb staat er veel leuks te verwachten dit jaar,Ook uit niet verwachte hoek:p

Maar ik zal kijken wat er mogelijk is voor je.

Ze blijven lang hangen, ik wist niet eens dat de brocades ook blauw hadden :p

Filmpje van mij

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ze blijven lang hangen, ik wist niet eens dat de brocades ook blauw hadden :p

Filmpje van mij

movie

Dat blauwe had ik er volgens mij niet eens tussen zitten, ik kan het mis hebben, maar het is bij mij cake niet opgevallen.
Van mij mag elke Flying Coal er zo wel uit zien, altijd mooi dat blauw er bij tussen.

Bij mij zat er ook blauw bij het goud. En de crackling willows waren ook aanwezig. Was een erg mooie cake die erg hoog schoot. Wat me het meeste opviel was dat de brocades erg lang bleven hangen. Schoot ze per 4 en was zeker een succes. Volgend jaar is deze er weer bij.

Ik zelf vind het lastig op te merken dat blauwe bij de brocade, maar zoals eerder gezegd is het er wel en vind ik het ook nog eens een mooie combinatie samen met het rode.

Bij mij viel deze cake tegen in z'n eentje, kleine effecten
omdat deze cake te hoog schiet.
Zo per vier wel mooi.

Mooie film Vuurwerk freak.

Back
Bovenaan