Flittering Whistle Rocket

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC064.jpg

Artikelnummer: DC064
Artikelnaam: Flittering Whistle Rocket
Aantal Vuurpijlen: 10
Productomschrijving: Pijlen met glitter effect en fluit.
Richtprijs: €2,50
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze pijltjes blijven gewoon geinig...:)
Ik neem elk jaar wel 2 pakjes d'r van.
Leuk crackling effect en om eerlijk te zijn heb ik er meer plezier van dan die grote pijlen van de Diamond collection (qua prijs-kwaliteit)

Iedereen kent ze denk ik wel, maar toch ff een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=vqne7dJrer0

:D

Afgelopen jaarwisseling had ik 5 zakjes in m'n bezit.
Deze pijltjes zorgden voor de nodige afwisseling in de vooravond, naast diverse doorgelonte babypijltjes, Freaky Flyers en een fluitbatterij.
Dit samen vormde een leuk geheel om naar te kijken :)

Dit zijn echt leuke pijltjes :) Laatst nog 1 afgestoken samen met de maxipijltjes fluit/crackling van wolff. Deze zijn echt 20x beter :) Harde fluit en een mooi crackling boeketje

Ja inderdaad alleen hij mag wel iets goedkoper!

Uiteraard mag alles altijd goedkoper, maar ik vind de prijs die staat voor deze pijltjes prima.

Ze zijn niet te vergelijken met babypijltjes of dergelijk spul. Er zit een mooie staart aan met een zeer felle fluit (vele malen harder dan die van babypijltjes)

De crackling is goed, en voor het formaat van het pijltje nog lekker hard ook. De glinstering is erg mooi.

Voor die 20 cent per pijltje een absolute aanrader. Ik heb 40 grammers gehad waar ik minder lol van had.

altijd leuk om overdag en in de voor avond af te steken.
kan het nooit laten om ze te laten liggen :)

leuke fluit als ze omhoog gaan en dan een leuke crackling.

:bye:

Waardige pijlen voor deze prijs:D Eerlijk gezecht, geweldig vuurwerk, lijken wel babypijltjes die veel cooler zijn:D

Dat kan je wel stellen ja, het is een pijltje met een betere/langere fluit en crackling, en dan ook in combi.

Dus echte aanradertjes om een paar pakjes mee te nemen.

Dat kan je wel stellen ja, het is een pijltje met een betere/langere fluit en crackling, en dan ook in combi.

Dus echte aanradertjes om een paar pakjes mee te nemen.

Zeker:D En veel goedkoper dan de versie van de babypijltjes ( Die Combi Pijltjes, die kosten rond de 4 euries, deze amper 2:D)

Vind 2,50€ wel prijzig. Heb deze namelijk ooit gehad voor FL. 1,95 en dus nog niet eens 1 euro per zakje. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding krom getrokken. 2,50 per zakje vind ik te gortig en zou daarom zelf op zoek gaan naar iets anders leuks om mee te spelen.

ik vondt dit leuke dingen en ik had ze ook altijd op mijn lijstje .
maar nu kies ik toch liever voor de maxipijl van b&w :)

Waren vorig jaar nog € 1.95 per zakje.
Is stijging van 27.50%. Is naar mijn mening veel te veel!

Zelf kocht ik ze voor 1 euro toendertijd. Was echt TOTAAL zijn geld waard. Maar helaas, is het nu gewoon te duur. Erg jammer want vond t erg leuk vuurwerk.

Stille topic xD

Back
Bovenaan