Flashing Diamond

ik heb deze ook altijd in mijn collectie zitten omdat ze niks kosten.
op straat zie je iedereen altijd kijken als ze dat felle licht zien egt lol!!:D

is het misschien leuk om zo`n ding in een pvc-buis oid af te schieten met een kanonslag? of gaan ze dan uit? iemand ervaring mee?
alvast bedankt!

Ik heb ze ook altijd en meestal als enige bij ons in de buurt.
Alleen de reacties van de mensen al... die zie je zo kijken van "WTF is dat nou weer". :shocked:
Afschieten zou ik niet aanraden, want als ze op een auto o.i.d. komen dan heb je gegarandeerd schade.

Bedankt! Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik ze in de straat afschiet, maar wij vieren O&N dit jaar bij mn oom en tante en die wonen aan een provinciale weg, dus erg veel last van autos zal ik niet hebben:P

Bedankt! Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik ze in de straat afschiet, maar wij vieren O&N dit jaar bij mn oom en tante en die wonen aan een provinciale weg, dus erg veel last van autos zal ik niet hebben:P

Wanneer je iets brandends de lucht in schiet, dan zou het eigenlijk het beste zijn dat het in de lucht blijft gedurende de brandduur.
Zo'n flashing diamond doet het relatief gezien nog best lang en die houdt je wat je ook doet nooit lang genoeg in de lucht.
Zelfs met geen auto's in de buurt moet je ook nog rekening houden dat de omstanders geen gevaar lopen.
Stel er wat fout gaat en dat iemand zo'n afgeschoten ding in zijn nek krijgt.
Levert gegarandeerd 3e graads brandwonden op.
Zou er mee uitkijken als ik jou was, juist dat geëxperimenteer met vuurwerk levert veel gewonden op.

grtz Frans

een aantal jaar waren dit vaste prik in de bestelling. wat me wel opviel was dat ze vorig jaar heel kort brande in verhouding met het jaar ervoor.

deze jaarwisseling hadden we blinq's van Pyro power. die blijven merkbaar langer branden.

Ik had eerst altijd de Space Flash van Mercurius. Dit jaar had ik ook de Flashing Diamonds. Het verschi lwas dat de Flashing Diamond wel iets feller was, maar de Space Flash deed het wel weer behoorlijk langer.

Back
Bovenaan