Flashing Diamond

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC023.jpg

Artikelnummer: DC023
Artikelnaam: Flashing Diamond
Aantal: 10
Effectomschrijving: Grondvuurwerk met ZEER FEL wit stroboscoopeffect.
Richtprijs: €1,95
Film: Diamond-Collection.eu
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kosten geen drol, maar zijn enorm leuk om de straat mee te verlichten.
Overigens is het een tip om enkele van deze dingen aan te steken wanneer er flink wat rook in de straat is, dat licht namelijk allemaal op. :D

Heel simpel effect, maar ieder jaar zie je iedereen ermee lopen strooien, ik vind het top!

Inderdaad Mattenfreak, dit zijn leuke hebbe dingetjes. Voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen.
Ook is het een grappig effect als je er meerderen tegelijk aansteekt.
Ik kan persoonlijk niet te lang naar deze dingen kijken, want dan krijg ik een wazige blik in mijn ogen, zo vel zijn deze dingen.

ik heb ergens gezien dat ze deze dingen op een shell plakken met ducktape, zodat ze de shell kunnen volgen tijdens het filmen. zelfde werking als een tail.

hier een filmpje

als dit te veel nijgt naar zelf maak mag het gelijk verwijdert worden door een admin.

:bye:

Laatst bewerkt:
filmpje ziet er geinig uit jah! die dingen blijven gewoon langer branden als de uitwerking van de shell zelf:p erg appart effect! ik neem ze elk jaar ook weer een paar doosjes erbij, als freak ben je dat eigenlijk wel verplicht:wink: zijn er trouwens ook nog verschillen tussen deze, en bv die van andere importeurs dus brandtijd ect?

filmpje ziet er geinig uit jah! die dingen blijven gewoon langer branden als de uitwerking van de shell zelf:p erg appart effect! ik neem ze elk jaar ook weer een paar doosjes erbij, als freak ben je dat eigenlijk wel verplicht:wink: zijn er trouwens ook nog verschillen tussen deze, en bv die van andere importeurs dus brandtijd ect?

lesli heeft ook een Flashing demon in zijn/haar assortiment:

306.GIF

deze kosten €1,50 voor (10-12 ??)stuks

Bij Lesli zitten er 12 in.

Maar nu weer ontopic.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze flitsertjes ieder jaar in mijn assortiment zitten.... voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen want ze kosten bijna niets.

En het effect wat je er voor terug krijgt is geweldig. De flitsen volgen elkaar in een goed tempo op en zijn echt ontzettend fel! Als ik op de vooravond een paar van die dingen de straat ingooi, zie je overal mensjes bij de keukenramen verschijnen om te kijken wat er nu weer gebeurd :D

//edit: oeps... zie net pas dat dit een heel oud topic is.... mijn excuus...

Maakt helemaal niets uit hoor, als je reageert in een ouder topic.
Als dat verboden was ofzo zou 80% van die forum dood zijn, dus is alleen maar prettig als je er iets aan kan toevoegen.:wink:

Ja haha deze dingen zijn leuk. Als iemand een fontein of een blok is aan het afsteken, moet je een stuk of 3/4 van die dingen naast dat stukje vuurwerk liggen.
Is al zijn geld naar de haaien, aangezien je dan verblindt wordt door die flashing daimonds.:p
:bye:

Had nog een pakje over van vorige jaar. Vond ze wel leuk alleen koop ze niet weer dat geld kan je ook anders besteden :)

Hoe stond dat ook alweer op de gebruiksaanwijzing. Buiten gebruiken. Op de grond leggen/zetten met gestrekte arm aansteken. Om nou te zeggen dat schuurmans een goed voorbeeld geeft met dat filmpje.

leuke dingen zijn het hoor!
Zeker een aanrader om er een paar doosjes van te nemen, heerlijk om de straat mee te verlichten:cool:

Ik heb ze ook elk jaar heb nog een pakje over.
Die dingen zijn echt lauw het verblind je.
Overdag zijn ze ook leuk want ze roken heel erg:p

Ik heb ze ook elk jaar vorig jaar bijvoorbeeld was het egt chaos allemaal rook en wanneer je die dingen afsteekt zie je al die rook GEWELDIG was dat heel de straat verlicht met die dingen dit jaar neem ik ze weer mee

Ik heb ze ook elk jaar vorig jaar bijvoorbeeld was het egt chaos allemaal rook en wanneer je die dingen afsteekt zie je al die rook GEWELDIG was dat heel de straat verlicht met die dingen dit jaar neem ik ze weer mee

ze zijn leuk voor erbij maar overdrijven kan ook:bye:

Overdrijven kan inderdaad, maar hij heeft wel gelijk. Met genoeg van deze dingen zet je de hele straat in licht. Echte aanraders hoor.

Overdrijven kan inderdaad, maar hij heeft wel gelijk. Met genoeg van deze dingen zet je de hele straat in licht. Echte aanraders hoor.

ik heb ze meestal zelf ook, en zal hoogst waarschijnlijk dit jaar er ook weer een paar van meenemen, maar bijzonder is anders :D

kan het nooit weerstaan om een pakje of 2 mee te nemen :D

altijd grappig om (zoals vaker geschreven) de straat mee te verlichten :)

eigenlijk gaat het gewoon om de geur en om een lontje aan te steken :p haha

Back
Bovenaan