hardstylboy
VWC lid
Niet alleen kruid maar effecten zijn ook veel beterJa daar moet het verschil in zitten inderdaad. Hopelijk zie je dat ook terug in de lucht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet alleen kruid maar effecten zijn ook veel beterJa daar moet het verschil in zitten inderdaad. Hopelijk zie je dat ook terug in de lucht.
Op de demo zag hij er beestachtig uit! Maar ik kan je vertellen dat het zowel het soort kruit als de hoeveelheid kruit afwijkend zijn ten opzichte van hoe jij er de winkel mee uit looptVindt mooi kleuren bak hou ervan ook meer wind betendig
kijken wat Demo doet
4 weken terug voor 171,- opgepikt en als ik nu de demo zie dan is dat wel genieten. Al halen we 70% van de demo in de straat dan is deze het al waard. Althans voor mij.Vond dit echt wel een hele goede bak gisteren. Ook als ie een tikkie minder is is hij nog ok maar vorig jaar dachten we ook dat sommige niet zo zouden zijn als op de demo en toen was t toch zo. Ik durf de gok wel te nemen.