Flacid Cannon

Om nu te zeggen dat het een drama cake is vind ik wat overdreven, op de rubro demo bleven de boeketten ook niet mega lang hangen.
Ja hij schiet wel door, en het is te hopen dat dat niet bij de hele batch is, maar om het nu een drama te noemen nee, hij mag wel een tikkeltje langzamer zoals ik al zij

Ik vind de reacties in dit topic wel zwaar overdreven. Ik was er niet bij tijdens de demo van Ano, maar wel bij de Rubro demo in september. Ik moet zeggen dat ik deze cake op het filmpje van donderduif er net zo goed uit vind zien als op de demo van Rubro (er is ook een enorm verschil in afstand). Toen vond ik de effecten al niet zo groot en niet zo lang blijven hangen. Maar ja, wat kan je verwachten van een 64 shots cake voor 30 euro. Natuurlijk schiet deze cake op 2 momenten te snel door, maar goed, er zijn ook wel eens cakes die tijdens een demo halverwege stoppen. Dan gaan we er toch ook niet met z'n allen van uit dat al die cakes halverwege stoppen??

nou ik vind dit voor 30 euro vind ik wel goed hoor het kan aan mijn liggen ik zie het wel is veel minder.

we kunnen het natuurlijk ook overdrijven 64 shots voor 30 euro prima toch

Filmpje Rubro: super
Filmpje Ano: stuk minder, vooral het tempo

Ik wacht nog even een demootje of 2 af voor ik deze bestel.
In potentie wel een dikke budgetcake!
Ano kan ook gewoon toevallig een slechte versie hebben geschoten.
De hele boel op 1 democake afkeuren gaat mij nog iets te snel :wink:
Maar als het weer het 'sample' verhaal is... dat zou wel triest zijn idd.

Jongens, ik weet het niet, maar misschien kwam deze wel zo van de boot af. Beetje klammig en de prestatie gaat naar beneden. Wacht het rustig af. Een warme bunker doet vaak wonderen.

Hierbij mijn filmpje van deze cake, geschoten bij de demo van Vechtweelde.

Ik vind hem net niet goed genoeg. Zeker geen slechte cake, maar een beetje saaie, standaard effecten. Niet spannend genoeg.

Hij presteerde op de vechtweelde beter dan ik had verwacht.. Maar het verschil blijft immens groot met de Rubro product demo.... Blijft jammer.

Maar daarom laat ik deze cake toch maar staan.

Ik vond met name het verschil tussen de twee geschoten cakes opvallend.
De linker start (veel) later, maar is eerder klaar! :bonk:
Zullen we het slechte weer maar gewoon de schuld geven?
Hoe dan ook verder met Dark Soul eens: niet slecht, maar niet spannend genoeg.
Geen enkel gevaar voor mijn budget.

We hebben ze vandaag binnen gekregen en ik kan je zeggen dat sommige cakes wel wat klammig aanvoelden. Dat kan dus de verschillen in kwaliteit wellicht verklaren van de reeds geschoten exemplaren. Niet alleen bij deze Flacid Cannon, maar ook bij de Juggling Bouncer en Fearless demon bijvoorbeeld. Zijn overigens allemaal verpakt in een overdoosje. Wel netjes.
IMG_2603.jpg

Die dozen om de cakes heen zie je ook veel in Duitsland, wat heeft het voor nut ? Gok alleen maar extra kosten?

Kan zijn dat ze dan niet in een kooi hoeven?.zag ik vorig jaar bij de zena cake boxen (brocade, willow)

Back
Bovenaan