Fireworxxx

Wanneer begint de voorverkoop? Dat je eind van het jaar kan ophalen?
Ik heb gehoord dat dat niet meer gaat gebeuren, maar heb nog geen bevestiging gezien.

Er gaat geen voorverkoop meer zijn. Dit komt door een opstapeling van diverse problemen.

Mensen kwamen niet op de afgesproken afhaal datum en tijdstip hun vuurwerk ophalen. Waardoor ze met te veel vuurwerk bleven zitten.

Ook hebben zij een waarschuwing gehad met controle dat voorbestellingen niet meer buiten het winkelpand (popup store) mogen uitgegeven worden.

Dus voorverkoop en losse verkoop moeten in de zelfde gebouw plaatsvinden dit is voor hun niet meer te doen.

Dus nu is er voor gekozen om het hele jaar open te zijn met kvk. Ik zou zeggen ga eens kijken 👍

Nou moet ik eerlijk zeggen dat het ophalen vorig jaar ook wel een drama was hoor. Je wil niet weten hoelang de stoet met auto's was. Ik heb 2 uur moeten wachten. Ik had niet heel veel en heb ook op het punt gestaan om om te draaien en weg te gaan. Had meer te doen op die dag. Met alle respect maar de mensen die de bestellingen verwerkten hadden niet de grootste haast. Daarnaast werd er totaal niet gehandhaafd op het onnodig bezet houden van de auto plaatsen. Voor mij was het 1x en nooit weer.

En leuk die KvK verkoop maar hoeveel mensen hebben nou een KvK nummer. Zal fractioneel zijn tov de gewone man. Succes met de zaken

Er gaat geen voorverkoop meer zijn. Dit komt door een opstapeling van diverse problemen.

Mensen kwamen niet op de afgesproken afhaal datum en tijdstip hun vuurwerk ophalen. Waardoor ze met te veel vuurwerk bleven zitten.

Ook hebben zij een waarschuwing gehad met controle dat voorbestellingen niet meer buiten het winkelpand (popup store) mogen uitgegeven worden.

Dus voorverkoop en losse verkoop moeten in de zelfde gebouw plaatsvinden dit is voor hun niet meer te doen.

Dus nu is er voor gekozen om het hele jaar open te zijn met kvk. Ik zou zeggen ga eens kijken 👍
Graag, voorzie jij in een KvK? :P

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan