Fireworksfamily123 & Ibanesz zijn samen: Fireworks Family (YT)

Klein beetje buiten schema maar hier is de video van 16 december! De finale van de Toschpyro demo in Osnabrück op 5 november.

We zijn weer een paar dagen verder en hebben er weer nieuwe video's bij!
De eerste is de finale van de 123vuurwerk demo in Lopik.

De tweede is de finale van de demo van Kampeerwereld Hendriks in Ermelo!

En als je geen zin hebt om de hele film te bekijken is hier alleen de finale van een paar snelle cakes en een singleshot project met 270 single shots!

ZO we zijn even weg geweest maar wilden wel even laten weten dat we vorige week een showtje in Parijs zijn gaan bekijken!

Ik heb gefilmd en Jochem heeft foto's gemaakt.
Ik vond deze show vermakelijker dan die van vorig jaar al zaten er veel matige stukken tussen waar effecten of lagen leken te missen. Er was minder moeite gedaan om ingewikkelde golven van single shots van de toren af te schieten maar dat maakte het voor mij mooier. Omdat die ingewikkelde vormen vorig jaar vaak niet uit de verf kwamen en te lang duurden. Less is more wat dat betreft. De muziek was ook veel beter en dat was ook te merken aan de reacties van het publiek. Helaas kwam ook de finale niet goed tot zijn recht door de paar effecten die nog van de toren schoten. Het applaus was matig en het publiek leek nog te wachten op een eindsalvo. Ook hing er een ring met vuurwerk (dachten we te zien op de foto) in de toren die niet is gebruikt.
Maar goed het blijft een mooie show en een aanrader om samen met de stad een keer te ervaren. De show zelf kost je niks en de dag er voor kan je ook hele mooie shows vinden die je gratis kan bezoeken.

35918043626_2f44262dc8_c.jpg

35918043786_83bef82ccc_c.jpg

35827036891_af8506ea4e_c.jpg

35918044116_df08d082d6_c.jpg

35827037421_0b8f89810b_c.jpg

En dit is onze video:

gisteren al even via FB zitten kijken naar de beelden, was weer prima zo te zien. Tnx voor het filmen Niek!

Het heeft even geduurd maar ik heb weer zin en dus tijd gemaakt voor het uploaden van een aantal films!

De eerste is nog van 15-16 dus let niet op het weer :bonk:

En ik begin ook met het begin van onze afgelopen jaarwisseling! Namelijk de Stookmeeting!

Deel 1. Wie herkent de eerste cake? Verder o.a. SALUTE CAKE 1 en een legale mat met een paar knetterlintjes en een klein stukje horsebrand aan de staart.

Deel 2. Met onder andere de Bumper Harvest zwermpot uit de jaren 70! En wie herkent de laatste cake?

Deel 3. Er werd veel gestookt en er kan helaas iets mis gaan. Mooie producten maar ook een omgevallen cake.

Deel 4. Fakkelteit door Ibanesz (Jochem) een deel van onze gewonnen artikelen en voordelige Duitse artikelen. Helaas niet in de afgesproken volgorde en met een paar korte pauzes maar het is wel mooi vuurwerk! Met de bekende titanium salute van Piromax aan het eind!

En deel 5! Een Bugano waaier en een gezamenlijk aangeschafte spain fanstyle met daarbij 2 sneaky mines! Mooie afsluiter al zeg ik het zelf!

De naam van de eerste cake die je zoekt is waarschijnlijk de sky crowns van royal

De 2e is volgens mij een box van vuurwerkmania, even de naam kwijt. Steef Kaboom had die volgens mij meegenomen.

Iig bedankt voor de films, vanavond eens goed voor zitten :)

EDIT: Het lijkt de Soul Stripper 75's te zijn van VWM

Nieuwe film! Mijn vetste project was een verhaal van wijd goud! Heel veel was kut, zoals de regen, de paraplus en dat Ibanesz de enige persoon met verstand van filmen zijn vuurwerk buiten had laten staan en het besloot op te ruimen in plaats van te filmen. De film doet het project helaas geen eer aan. Echt zuur. Maar ik wilde toch een idee geven hoe mijn bugano waaier er uit zag. De W-shape bevat de Capital, Gold spinning to wave with blink, Yellow River en de Cruelty.

Per ongeluk was er vonkoverslag maar stiekem was dat de enige fout die goed uitpakte!

Back
Bovenaan