[Fireworks Specials / Strike Xtreme] Ultimate Redemption

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: 819
Artikelnaam: Ultimate Redemption
Bruto Gewicht: 19 kg
Netto Kruitgewicht: 2355 gram
Aantal Schoten: 259 schoten
Effectomschrijving: Crackling, Peony, Blink, Salute, Palm en Ghost in I-shape en fan-shape
Tube diameter: 20/30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 120s
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 289 Euro

UltimateRedemption.png

Vorig kaar besteld toen kwam hij helaas niet binnen, hopelijk komt deze nog ergens in de actie, want die salutes in laatste deel van compound zijn fantastisch!!

Vorig kaar besteld toen kwam hij helaas niet binnen, hopelijk komt deze nog ergens in de actie, want die salutes in laatste deel van compound zijn fantastisch!!
Die salutes vallen inderdaad wel op ja, heerlijk! Het zou inderdaad wel mooi zijn als deze nog ergens opduikt in NL, ik zag hem in DE staan voor de volle prijs van 289 Euro en dat is me eigenlijk net wat te gek. Vorig jaar besteld voor een mooie prijs, 225 Euro als ik het goed heb, maar toen inderdaad te laat. Maar het is al bijna december dus ik heb eerlijk gezegd niet veel hoop meer om hem tegen te komen, laat staan voor een mooie prijs.

Vorig jaar besteld voor een mooie prijs, 225 Euro als ik het goed heb, maar toen inderdaad te laat. Maar het is al bijna december dus ik heb eerlijk gezegd niet veel hoop meer om hem tegen te komen, laat staan voor een mooie prijs.
Altijd blijven hopen... .;) EUR 231,69 komt toch nog best in de buurt! Te vinden Midden in een Meer (t/m 30 november 20% korting)

De prijs gaat de goede kant op, maar dat meer is ook wel weer eind rijden, mn gevoel zegt dat deze voor betere prijs te vinden moet zijn dus heb tot 30e om te zoeken🤣😜,

Altijd blijven hopen... .;) EUR 231,69 komt toch nog best in de buurt! Te vinden Midden in een Meer (t/m 30 november 20% korting)
Die prijs daar doe ik het ook wel voor. Ik heb daar in de buurt alleen geen bestellingen staan en het is een eindje rijden. Twijfels maar voor nu ga ik de rit voor één box nog niet maken.

Hoppa koop er denk ik 2 vanmiddag, taffes mooie doos en gelijk 1 voor volgend jaar.
Laat het maar snel 15:00 zijn😜😜😜
€199 top prijs

Mwah ik probeer de prijs in mijn hoofd te verklaren maar €200, laat staan €290, voor een 259 shots bak waarvan 219 schoten 20mm zijn.... Ik vind hem best vet vanwege de salutes en 30mm shots maar gewoon niet het geld waard

Back
Bovenaan