[Fireworks Specials / Strike Extreme] Demons of the Night

Phoh wat een bak was dit zeg, 4 minuten lang genieten.
Mooi volle effecten met een snoeiharde burst.
Pauzes zijn wel echt dodelijk.

Komt op het lijstje voor volgend jaar!

Ziet er dik uit! Maar die pauzes... Hele beleving gaat eruit, zonde! Als die strak doorloopt heb je echt wel een bak geweld. Valt me op dat meer rubro boxen hier last van hebben dit jaar.

Ja weet ook niet zeker dan. Ice tiger liep ook niet helemaal lekker door, was ook rubro. ��

Ja dit is zeker gates of detonation van rubro
Omdat cake 1 weigerde ging het project in de soep en moest dit tegelijk met cairo crackling en gates moest andersom afgestoken worden.

Maar vanaf minuut 57 te zien rechter kant

Ik denk als je hem schiet als het wind stil is, dat je dan een hele dikke bak hebt waar je lang van kan genieten.
Persoonlijk vond ik hem erg goed, harde burst en goede spreiding.
Tempo was laag, maar dat was ook wel prima. Even tot rust komen en gewoon genieten.
Dit jaar zit hij er weer bij.

Alleen al door de pauzes tussen de cakes zou ik deze laten staan. Een beetje vertraging tussen de cakes kan ik nog accepteren maar nu haal je iedere wow factor uit de compound

Heb dit prachtige compound afgelopen O&N geschoten en heb dus een hele goeie ervaring met de Demon of the night. Pauzes waren amper en liep prachtig door, toch echt zonde wanneer het wel het geval is. Het tempo maakt de bak in vele gevallen.

Ik zou deze er nog wel bij willen hebben, mocht iemand deze ergens voor een mooie prijs gezien hebben hoor ik t graag. Mag via pb

Aangezien deze nu in een weekactie is zal ik mijn video hiervan nog even delen. Het is een hele trage box. Iets te traag naar mijn mening. Maar sommige stukken zijn prima en de burst is echt heel goed.

Back
Bovenaan