Fireworks for All

Ben ik even blij dat ik deze heb, wat een prachtige cake zeg, bedankt Johan voor je filmpje (en de mensen achter de andere filmpjes natuurlijk ook bedankt hoor)

28s9doh.jpg

hier een foto van de cake
zondag komt het filmpje;)

Ziet er goed uit, heb voor een spotprijs een karton gekocht voor in het 20.00 showtje.

thnx voor de movie

Vanavond gezien en was aangenaam verast. redelijke burst en de kleuren waren erg 'fel'. Iets wat je op filmpjes niet goed terug ziet. Ook vond ik de kleurverandering van de sterren erg goed/mooi overkomen.

Filmpje van mijn kant:)
Goed uitgewerkte effecten alleen jammer van de wind. Volgend jaar gaan ze 2x de lucht in:)

Als ik dit filmpje zo zie is het best een lekkere bak met gave effecten. Denk dat ik deze er dit jaar ook maar bijbestel, Royal heeft me al verbaast met een aantal toppers afgelopen jaarwisseling!

Laatst bewerkt:
Als ik dit filmpje zo zie is het best een lekkere bak met gave effecten. Denk dat ik deze er dit jaar ook maar bijbestel, Royal heeft me al verbaast met een aantal toppers afgelopen jaarwisseling!

Alle credits naar Roffagekte

Als je deze afsteekt zonder wind zijn de boeketten echt heel mooi rond en groots:)

Grote cake met veel shots, de eerste shots zijn erg mooi. De willows zijn wat klein van formaat, paar mooie salvo's maar niet het totaal is niet spetterend. Voor deze prijs kun je beter 2 andere cakes nemen (met wat korting).

Back
Bovenaan